Jazda Konna

Top Jazda Konna szlaków w Catalonia (Spain)

10 400 szlaki

(74)
Zdjęcie Vilaforniu - Avià - Espunyola - Vall D'Ora - Bonner - Peguera Zdjęcie Calders- Navarcles per PR C 197 circular Zdjęcie La Llacuna - Mas Aragó - Pont d'Armentera - Querol - La Llacuna
  • w pobliżu Berga, Catalunya (España)
    98,48km
    3221m
    75| Rating 4.84
    Zdjęcie Vilaforniu - Avià - Espunyola - Vall D'Ora - Bonner - Peguera Zdjęcie Vilaforniu - Avià - Espunyola - Vall D'Ora - Bonner - Peguera Zdjęcie Vilaforniu - Avià - Espunyola - Vall D'Ora - Bonner - Peguera

Ruta a cavall de tres dies que segueix el traçat proposat per La Ruta del Caracremada, tot i que conté alguna modificació sigui per fer-la més curta o adequada a cavalls, o sigui perquè el traçat proposat era impracticab...

Bel tour, belle foto, bravi!!!
    Filippototo
    La descripció dels trams es molt ajustada a la realitat. Una ruta per gaudir del paisatge i dels cavalls
    Thorsempre
  • Calders- Navarcles per PR C 197 circular

Jazda Konna
    w pobliżu Calders, Catalunya (España)
    26,30km
    561m
    72| Rating 4.33
    Zdjęcie Calders- Navarcles per PR C 197 circular Zdjęcie Calders- Navarcles per PR C 197 circular Zdjęcie Calders- Navarcles per PR C 197 circular

Ruta del Sender del Riu Calders, PR C 197 per a cavalls. Nosaltres vam iniciar la ruta pensant que era tota practicable a cavall, vam trobar força dificultats salvables i només una que era impossible d’abordar. De fet...

Datzir, hem seguit la teva ruta a cavall amb el meu amic Raimon l'hem gaudit molt. Inclou algun corriol una mica complic...
    txad
    Gràcies Datzir, avui 26/4/19 he fet la ruta amb Txad, es molt maca i amb les teves explicacions hem evitat els llocs dif...
    Raimon Camps
    Hi ha algun corriol que amb el temps i les plujes s'ha espatllat una mica, però a peu a terra i vigilant es pot passar b...
    montsllongui
    Zobacz szlak
  • w pobliżu La Llacuna, Catalunya (España)
    57,16km
    1426m
    64| Rating 5.0
    Zdjęcie La Llacuna - Mas Aragó - Pont d'Armentera - Querol - La Llacuna Zdjęcie La Llacuna - Mas Aragó - Pont d'Armentera - Querol - La Llacuna Zdjęcie La Llacuna - Mas Aragó - Pont d'Armentera - Querol - La Llacuna

Ruta circular de dos dies que fem 12 cavalcadures. Sortim de La Llacuna per anar a buscar el GR 172 vorejant el Puig Castellar. El fang dels dies de plujosos ens ajuda a triar el traçat de la sortida evitant desnivells ...

Volta exigent. Molt variada. Molt recomanable de fer.
    montsllongui
    Zobacz szlak
  • w pobliżu Isòvol, Catalunya (España)
    66,74km
    2192m
    Zdjęcie HÍPICA PRATS 2 - ESTANY I CLOTS DE MONTMALÚS (3 DIES) Zdjęcie HÍPICA PRATS 2 - ESTANY I CLOTS DE MONTMALÚS (3 DIES) Zdjęcie HÍPICA PRATS 2 - ESTANY I CLOTS DE MONTMALÚS (3 DIES)

Espectacular ruta a cavall de 3 dies que comença a l'hípica prats 2, passarem per les poblacions de Sansor, Baltarga travessarem la N1411 per sota el pont agafarem la carretera asfaltada i travessarem la població de Bell...

• Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Create your Trail Lists Create your Trail Lists
  • w pobliżu Ars, Catalunya (España)
    32,56km
    1072m
    Zdjęcie Refugi Ras de Conques - Bordes Conflent (circular) Zdjęcie Refugi Ras de Conques - Bordes Conflent (circular) Zdjęcie Refugi Ras de Conques - Bordes Conflent (circular)

Sortim del Refugi de Ras de Conques on hem passat la nit cavalls i genets. Els cavalls ho han fet en paddocks que hem fet nosaltres mateixos. Cal tenir en compte que hi pot haver eugues pasturant amb els pollins i el se...

• Taüll- Durro- Boí- Taüll

Jazda Konna
    w pobliżu Taüll, Catalunya (España)
    17,38km
    869m
    Zdjęcie Taüll- Durro- Boí- Taüll Zdjęcie Taüll- Durro- Boí- Taüll Zdjęcie Taüll- Durro- Boí- Taüll

Partim des de la carretera de Taüll a les pistes d’esquí, però prenem la pista sense asfaltar que arriba al Pla de L’Ermita. Poc després d’haver sortit deixem el camí principal per baixar al pont sobre el Riu de Sant Mar...

Zobacz szlak
  • PUIGPEDRÓS A CAVALL (3 DIES)

Jazda Konna
    w pobliżu Prats, Catalunya (España)
    64,32km
    2572m
    Zdjęcie PUIGPEDRÓS A CAVALL (3 DIES) Zdjęcie PUIGPEDRÓS A CAVALL (3 DIES) Zdjęcie PUIGPEDRÓS A CAVALL (3 DIES)

Ruta espectacular de 3 dies amb cavall per coronar un dels gegants del Pirineu oriental, el Puigpedrós. Comencem aquesta ruta a l'hípica Prats II, baixarem cap al Segre on el travessarem i seguirem riu amunt fins al Pla...

Zobacz szlak
  • w pobliżu Prades, Catalunya (España)
    91,49km
    2400m
    Zdjęcie Prades La LLacuna per La Riba i Pont d'Armentera Zdjęcie Prades La LLacuna per La Riba i Pont d'Armentera Zdjęcie Prades La LLacuna per La Riba i Pont d'Armentera

Es tracta d’una ruta lineal de tres dies que realitzem una mitjana de 10 cavalls. En general, no presenta massa dificultats tret de les descrites concretament en el text següent: 1r dia: Prades- Refugi dels Masets (La...

Zobacz szlak
  • w pobliżu La Llacuna, Catalunya (España)
    51,39km
    1156m
    60| Rating 5.0
    Zdjęcie La Llacuna - Guardiola de Font Rubí (Can Peret Parera) Zdjęcie La Llacuna - Guardiola de Font Rubí (Can Peret Parera) Zdjęcie La Llacuna - Guardiola de Font Rubí (Can Peret Parera)

Ens trobem genets i cavalls a La Llacuna, concretament a les Esplanes per iniciar camí direcció Torrebusqueta tractant d’evitar els desnivells més accentuats. Des d’aquest petit nucli continuem cap a la serra d’Ancosa pe...

He fet la ruta aquests dies amb el Pozzi, amb els nostres cavalls Stamper i Tothem. Molt be el track. Gracies Montse!!
    Ramon Saumell
  • Sant Fruitos de Bages - Navarcles

Jazda Konna
    w pobliżu Navarcles, Catalunya (España)
    27,19km
    483m
    Zdjęcie Sant Fruitos de Bages - Navarcles Zdjęcie Sant Fruitos de Bages - Navarcles Zdjęcie Sant Fruitos de Bages - Navarcles

Estacionem els transports de cavalls al Polígon el Pla del Mas del Pont de Cabrianes. El traçat de la ruta inclou marxes a peu, en bicicleta i a cavall de la zona. Sortim per un corriol que ens porta directament a cr...

• Montblanc Farena -circuar-

Jazda Konna
    w pobliżu Montblanc, Catalunya (España)
    55,27km
    1674m
    59| Rating 5.0
    Zdjęcie Montblanc Farena -circuar- Zdjęcie Montblanc Farena -circuar- Zdjęcie Montblanc Farena -circuar-

Sortim de l’Hípica Conca de Barberà amb la intenció d’arribar a Farena passant per l’Ermita de la Santíssima Trinitat, el Mirador de la Pena, el Coll de la Mola i La Bartra per anar; i pel Mas de l’Arlequí, el corral de ...

Excel·lent ruta, tant sols veure de contactar prèviament amb personal de Ermita de Trinitat que ha d obrir cadenat d acc...
    canperemarti
    Zobacz szlak
  • w pobliżu Farena, Catalunya (España)
    29,19km
    882m
    Zdjęcie Farena, Mont-ral, Serra de la Musara, Capafons Zdjęcie Farena, Mont-ral, Serra de la Musara, Capafons Zdjęcie Farena, Mont-ral, Serra de la Musara, Capafons

Sortim de Farena per fer una ruta circular que inclou Mont-Ral, la serra de la Musara i Capafons. Es tracta d’un traçat un pel tècnic sobretot per l’abordatge d’alguns trams de corriol amb fort desnivell, lloses i roque...

• Ca la Quima - Cantonigròs- Rupit

Jazda Konna
    w pobliżu Pruit, Catalunya (España)
    26,58km
    547m
    Zdjęcie Ca la Quima - Cantonigròs- Rupit Zdjęcie Ca la Quima - Cantonigròs- Rupit Zdjęcie Ca la Quima - Cantonigròs- Rupit

Ruta que traça l’Agustí per a la colla de La Llacuna que passem tres dies als voltants de Rupit. Sortim de Ca la Quima on estem allotjats cavalls i genets. Anem cap a la carretera per prendre un dels camins direcció ...

Zobacz szlak
  • w pobliżu Montmajor, Catalunya (España)
    36,80km
    1070m
    Zdjęcie Al port del comte (Dia 2 de 3) Montclar a Guixers Zdjęcie Al port del comte (Dia 2 de 3) Montclar a Guixers Zdjęcie Al port del comte (Dia 2 de 3) Montclar a Guixers

Conoce sobre nosotros y nuestros caballos Coneix sobre nosaltres i els nostres cavalls Learn about us and our horses Dia 1/Day1 Estadístiques calculades a partir de les dades importadesdiumenge, 30 / d’agost / 2015 1...

Zobacz szlak
  • w pobliżu Sant Jaume Sas Oliveras, Catalunya (España)
    30,62km
    1089m
    Zdjęcie La Fortesa- La Llacuna per Les Cases Noves de Can Pardo Zdjęcie La Fortesa- La Llacuna per Les Cases Noves de Can Pardo Zdjęcie La Fortesa- La Llacuna per Les Cases Noves de Can Pardo

Ruta que fem 6 genets, 6 cavalls i dues gosses. Surt de l’Anoia, es desenvolupa per l’Alt Penedès i acaba de nou a l’Anoia. Sortim de La Fortesa –Piera- i mirem d’arribar a Torrelavit pel que ens sembla el traçat més ...

Zobacz szlak
  • w pobliżu Collbató, Catalunya (España)
    9,17km
    338m
    Zdjęcie Volta a Can Paloma (Esparreguera) -circular- Zdjęcie Volta a Can Paloma (Esparreguera) -circular- Zdjęcie Volta a Can Paloma (Esparreguera) -circular-

Ruta de traçat fàcil, circula bona part del seu recorregut a través de pistes forestals. Te un importat desnivell de 260m que fa que en un dels seus punt mes alts pogem gaudir de les vistes de Montserrat, Collbató i Moni...

Zobacz szlak
  • w pobliżu El Pla de Manlleu, Catalunya (España)
    23,85km
    627m
    Zdjęcie Els Cubs –Pla de Manlleu- Marmellar - Montmell – Sant Marc Zdjęcie Els Cubs –Pla de Manlleu- Marmellar - Montmell – Sant Marc Zdjęcie Els Cubs –Pla de Manlleu- Marmellar - Montmell – Sant Marc

Sortim dels Cubs on ens hem allotjat onze cavalls i genets, volem passar per l’ermita de Sant Miquel i mirem d’arribar-hi per un antic camí ara ja en desús, que ens expliquen els avis del Pla de Manlleu. Així, passem per...

Zobacz szlak
  • w pobliżu Collbató, Catalunya (España)
    20,07km
    281m
    Zdjęcie El Llobregat - Ermita de Sant Hilari (Abrera) -circular- Zdjęcie El Llobregat - Ermita de Sant Hilari (Abrera) -circular- Zdjęcie El Llobregat - Ermita de Sant Hilari (Abrera) -circular-

Ruta fins el riu Llobregat i l'ermita de sant Hilari. La ruta d'anada transita per una sèrie de passos i corriols els quals ens possibilitaran arribar al riu Llobregat sense passar pel mig del poble d'Esparreguera. Arr...

• Ruta del 10 Corriols

Jazda Konna
    w pobliżu Collbató, Catalunya (España)
    20,92km
    396m
    Zdjęcie Ruta del 10 Corriols Zdjęcie Ruta del 10 Corriols Zdjęcie Ruta del 10 Corriols

Ruta circular, des de Esparreguera fins al Bruc de la Parroquia i tornada. Aquesta ruta s'aparta en el posible dels camins i pistes forestals, per anar reseguint un itinerari de corriols i senders poc trànsitats.

Zobacz szlak
  • w pobliżu Sant Llorenç de la Muga, Catalunya (España)
    25,86km
    816m
    52| Rating 5.0
    Zdjęcie St Llorenç de la Muga - Albanya (circular) Zdjęcie St Llorenç de la Muga - Albanya (circular) Zdjęcie St Llorenç de la Muga - Albanya (circular)

Sortim de l’aparcament de St Llorenç de la Muga. Just a l’extrem sud surt un camí que sembla anar a les cases immediates, però si el seguim, de seguida es transforma en un pendent corriol que s’enfila cap a la Serra de S...

A novembre de 2018 totes a les cadenes són franquejables i la dificultat en el rec ha estat anul·lada pels bulldozers. R...
    Quirine

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.