Czas  4 godzin 10 minut

3,4
6,9

Obejrzane 501 razy, pobrane 13 razy

w pobliżu Chert/Xert, Valencia (España)

Si pensem en Xert a nivell excursionista inevitablement ens vindran al cap les Moles de Xert, pues bé, més al nord-oest, a la zona de l'Ermita de Sant Marc de la Barcella, i més desconeguda que aquestes trobem la Serra Seguera, que és la que proposa recórrer aquest track, pujant a tres dels seus cims i recorrent alguns dels seus barrancs. Descobrirem en aquesta aventurera ruta uns paratges feréstecs, solitaris, quasi verges a nivell excursionista, i espectaculars. Això sí, llevant de dos llargs trams de pista forestal, un al inici i l'altre al final, la resta de la ruta serà camp a través, sense cap tipus de sender. Tot això aquest és un recorregut més que recomanable i que ens deixarà amb el regust d'haver fet una gran ruta a un dels termes més espectaculars de la província de Castelló.

Trobareu una descripció més detallada del recorregut al següent enllaç:

Serra Seguera (Xert): Ermita de Sant Marc, la Talaiola, el Bancal del Teixal y la Moleta de la Penyablanca

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Si pensamos en Xert a nivel excursionista inevitablemente nos vendrán a la cabeza les Moles de Xert, pues bien, más al noroeste, en la zona de la Ermita de Sant Marc de la Barcella y más desconocidas que estas encontramos la Serra Seguera, que es la que propone recorrer este track, subiendo a tres de sus cimas y recorriendo alguno de sus barrancos. Descubriremos en esta aventurera ruta unos parajes salvajes, solitarios, casi vírgenes a nivel excursionista y espectaculares. Eso sí, quitando de dos largos tramos de pista forestal, uno al inicio, y otro al final, el resto de la ruta será campo a través y sin nada que nos recuerde aun sendero. Así y todo este es un recorrido de lo más recomendable, que nos dejará con el regusto de haber realizado una gran ruta en uno de los términos más espectaculares de la provincia de Castellón.

Encontraréis una descripción más detallada del recorrido en el siguiente enlace: