Pobierz

18 lutego 2021

lutego 2021

Obejrzane 41 razy, pobrane 5 razy

w pobliżu Vilabella, Catalunya (España)

16-2-2021 (Pep, Luís, Pitu, Manuel, Santi, Joaquim i Josep M). Iniciem el recorregut prop del Mas Gatell, abans de la via del tren on hem pogut deixar els cotxes. Seguim per pista de baixada fins el riu Gaià que creuem per un pont penjat i arrivem al que queda del Molí Rònec. Ara toca pujada fins el Corral de les Solanes. Després d'una zona més planera, baixem a buscar la Cova del Vergerars, on cal dur llanterna si la volem visitar. Busquem un senderó que porta a una bauma on hi han vies d'escalada, i on hem fet una petita aturada per fer un mos. Per tornar al senderó principal fem drecera amb ajut d'una corda. Seguim direcció cap el Felip tot creuant la via del tren, passem per la zona de la Mallorquera, tot terres de conrreus, i ens apropem al mas de la Polla Rossa. Ara toca pujar pel cami de la carena de la Serra de Montferri fins a la Torre del Moro, antigua torre de guaita, actualment reformada. Seguim per la carena, fem el cim de la Tossa Grossa de Montferri, de 387 metres, on gaudim de unas bones vistes. Devallem cap a trobar el Cami de la Polla Rossa, que seguim encara que més endevant ens desviem vorejant el riu Gaiá. El deixem per anar a trobar la Font del Lleó, que es troba cap a l'esquerra. Tornem a passar a prop del mas de la Polla Rossa, seguim per mig de conrreus i despres pel mig del bosc, baixem de nou cap el riu, continuem per sendera seguin el riu i passem per sota del Pont dels Set Ulls. Seguim riu avall, i el traspassem diverses vegades per passarel.les de fusta, fins arribar de nou al Molí Rònec, desde on tornem cap el mas de Gatell i fins arrivar als cotxes.

Hora Inicio: 8:53 16 feb. 2021
Hora Fin: 14:50 16 feb. 2021
Distancia recorrida: 15,6 km (05:56)