Pobierz

2 marca 2020

lutego 2020

Obejrzane 22 razy, pobrane 12 razy

w pobliżu Alforja, Catalunya (España)

18-2-20 (Pitu, Joan, Santi, Lluís, Luís, Manuel, Pep, Dani, Toni, Joaquim, Josep Maria J., Josep Maria M.). Sortim de la part alta de la urbanització Portugal (Alforja) en direcció al Coll del Peiró, on seguim per una pista forestal, camí de les Guilletes de la Mussara, cap al Barranc del Bosc de la Vila. Creuem el riuet, i tot seguit remuntem per un senderó ben fressat, passem per sota de la Mola d'en Mas d'en Rei i ens anem atansant cap al fons de la barrancada, conegut com El Cul de la Vella. Fem una última remuntada per sortir a dalt del altiplà, on hi han les runes del que fos el Mas d'en Rei.
Seguim per la pista del Camí dels Masos, fins el Mas d'en Blai, on ens desviem i comencem a devallar cap a trobar el Cingle de l'Agustenc, anem per sota cingles seguint uns bona i bonica sendera, tot passant per la Font de la Pedrola, enllacem amb al Cingle del Tost. Més endevant deixem el cami dels cingles i comencem a baixar cap a la plana d'Alforja, passem pèl Mas dèn Cama i el Mas d'en Baget, creuem el barranc i riuet del Bosc de la Vila, arribant de nou a l'urbanització Portugal

Hora Inicio: 8:39 18 feb. 2020
Hora Fin: 13:18 18 feb. 2020
Distancia recorrida: 10,6 km (04:39)