Czas  6 godzin 46 minut

4,4
8,8

Obejrzane 4184 razy, pobrane 105 razy

w pobliżu Toses, Catalunya (España)

Bonica caminada, amb sortida des del poble de Toses, des d’on ens hem enfilat cap a la serra de Montgrony per anar cap als cims de a carena dels cim de Pedra Picada i Pla de Pujals o Costa Pubilla. Llàstima que durant quasi tot el recorregut, ens han acompanyat les boires i durant estones, fins i tot una espessa boira baixa, que ens han impedit gaudir de les esplèndides vistes que hi ha sobre molts dels cims del Pirineu Gironí, com són: Puigmal, Torreneules, Taga, Pedraforca, serra d’Ensija, Gallina Pelada, Tossa d’Alp, Puigllançada, etc. i les poblacions de Toses, Fornells de la Muntanya, Espinosa, Planes, Planoles, Dòrria, Ventolà i Campelles.
El recorregut fet, ha estat el següent:
Toses – clot de la font Negra – serrat del Sentinella – cortal de l’Hoste – pastures del pla de Querol – bosc del bac del Pelós – la Roqueta – collada de les Fontetes – cim del Pedra Picada – coll del Remoló – bac de l’Emperadora – coll de la Bona – roc dels Llamps – tossal de Meians – cim del Pla de Pujals o Costa Pubilla – coll de Coma Ermada – fortí de font Negra – coll Roig – plans de la muntanya de Nevà – costa Borda – les Saleres – clot dels Forns – pla de Querol - cortal de l’Hoste – serrat del Sentinella – clot de la font Negra – Toses.

Sortida i arribada - Toses

2 Opinie

• Zdjęcie clembarna

clembarna 2019-11-25

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Gran ruta, vistas sobre el Taga, Matagall, Pedraforca, Montserrat... hasta el mar!
    Gracias por compartir!

• Zdjęcie erill

erill 2019-12-02

Gràcies a tu, clembarna pel comentari i la valoració. Celebro que t'hagi agradat aquesta caminada per aquests indrets tant bonics, que a més, gaudeixen de molt bones vistes sobre una gran quantitat de cims.