6,2

Obejrzane 89 razy, pobrane 9 razy

w pobliżu  Solsona, Catalunya (España)

Ruta circular que ens porta a fer una volta per alguns dels indrets més típics, importants i bonics de Solsona i el seu entorn.
Sortim de la P. del camp i entrem al casc antic pel portal del castell, passem per l' Ajuntament, museu del ganivet, P. major, P .St. Joan, Palau episcopal, catedral i consell comarcal. Sortim del nucli antic i cap a la font del corb, d'aquí i per sender enfilem amb forta pujada cap el primer mirador: St. Bartomeu. Baixem i passant pel Camping, seguim per un corriol riberenc fins arribar al impressionant pont de la frau, el travessem (per sobre o per sota creuant la riera, normalment seca) i ja en pujada per pista cap al segon mirador: la Borda. Baixem cap a la carretera de Bassella i per pista i sender arribem a la típica font de St. Ferran(gairebé sempre seca) i la seva roureda, ja per Pallarès de Baix i la Talaia, cap el tercer mirador. El Castellvell, Baixada circular del castell cap a la font de la mina, seguin la ruta botànica cap al parc Mare de la font i per un relaxant i ample camí riberenc tornada al punt d'inici.