Współrzędne 466

1,3
2,5

Obejrzane 7232 razy, pobrane 163 razy

w pobliżu Sitges, Catalunya (España)

Ruta des de l'estació RENFE Sitges fins a l'Ermita de la Trinitat.
S'entra al Parc del Garraf per l'urbanització La Llevantina, des d'on es segueix el GR92 (molt ben marcat), fins a l'ermita.
També es pot arribar a l'Ermita pel camí de la Creu de St. Isidre.

Ermita de la Trinitat

100% recomanable, gràcies per compartir

• Zdjęcie marcelariadna

marcelariadna 2011-05-09

Aquest cap de setmana l'hem fet, sortint directament des del mirador de la Llevantina, així ens hem estalviat pujar per la carretera i la urbanització.
    Em sembla que anar i tornar van ser unes 2 hores i mitja.
    Amb les cames fredes, la pujada és una mica exigent!!
    Ens ha agradat molt veure la carretera de les costes del Garraf des d'un altre punt de vista.
    Gràcies

• rafakun 2013-06-22

El cap de setmana passat la vam fer amb uns amics. La ruta es molt chula i un cop arribes a la ermita les vistes no tenen desperdici. 100% recomenat.

Gràcies Patamss

• kjo 2014-01-01

Beautiful trail, we hiked part of it with 4 adults 3 kids 9-15 years. Could not make it the whole way in the time we had and think it was more than 3.15 miles. But we really enjoyed the foothills and the views, very beautiful.

• Zdjęcie oriclo

oriclo 2018-07-30

I have followed this trail  zweryfikowane  View more