Pobierz

13 marca 2020

marca 2020

Obejrzane 22 razy, pobrane 3 razy

w pobliżu Pradell de la Teixeta, Catalunya (España)

3-3-20 (Joan Carles, Pitu, Joan, Juanjo, Francesc, Jordi, Heribert, Jesús, Lluís, Luís, Manuel, Joaquim, Santi, , Josep Maria M.). Sortim de Pradell de la Teixeta recte amunt cap el Mas del Maco i la carretera N-420, fins on hi ha la parada del autobús. Creuem la carretera i remuntem cap a la Ereta de les Bruixes, on reseguim una bonica sendera, poc abans d'arribar al Coll de les Esporreres, ens desviem cap a la dreta i resseguim la línea de las torres eléctricas (vistes de la Vall de Cortiella amb el Montsant de fons). Mes endevant devallem cap el Coll de Pradell de la Teixeta. Creuem de nou la carretera N-420 i seguim el Camí de les Serres. fins que un poc mes endevant deixem la pista principal i ens desviem cap a la barrancada dels Socarrats. Anem seguint una estret corriol i comencem progresivament a remontar, passem a tocar uns esplèndits teixos. Fem una curta grimpada i som dalt de la Serra del Pradell i l'Argentera, on hi han les antenes de transmissions. Anem resseguint la serralada vora al cingle pèl cami de Padrell, amb unes vistes panoràmiques extraordinàries. Passem l'Enderrocada i seguim dirección cap el Morral Blanc, fins agafar el camí dels Abeuradors per tornar al poble del Pradell de la Teixeta.