Pobierz

1 czerwca 2016

maja 2016

Obejrzane 3971 razy, pobrane 173 razy

w pobliżu Berga, Catalunya (España)

VALORACIÓ GLOBAL : Sortim des de la urbanització de Fumanya creuan la carretera i seguin el pas de vienants fins al final, just al costat si troba el camí que puja a Queralt.

El camí s'endinsa a l'obaga i durant el trajecte es creuen 5 trams de carretera, En el primer tram de l'obaga hi ha la Capella de la Sagrada Família i en l'últim la Capella de Sant Antoni. A la fageda de Queralt. el camí llisca entre grans arbres i acaba sortint prop de l'aparcament del Santuari.

Un cop a dalt vam visitar el Santuari, la Cova de la Troballa, la Font del Bou, el Balcó d'en Garreta (en aquest lloc es troba la Cova de Sant Ignasi) i mes endavant el Mirador de les Guilles i la Capella de Sant Joan.

Passada la Capella de Sant Joan i seguint a la dreta, trobarem el trencant GR 107 "Camí dels Bons Homes". El camí s'endinsa al bosc, és un tram estret i ombrívol que se segueix fins arribar a una cruilla, es baixa pel camí de la dreta fins a sortir a la carretera o pista asfaltada. A partir d'aquí a mà esquerra i passada la corba, a uns metres més avall hi ha el camí que arriba a la Font de l’Alou.

En aquest tram el camí s'endinsa de nou a l'obaga i baixant a l'esquerra hi ha la Font de l’Alou (cal anar amb compte de no passar-se l'entrada) continuant s'arriba a l'Àrea de Pícnic de l’Alou on hi ha la font dels Degotalls i més endavant el Roc de l’Alou. Ens desviem a l'esquerra per agafar el camí que porta a l'Àrea de lleure de la Font Negra, passem per els xalets Sagrada Família i per la Font del Querot.

Recomenem visitar l'Àrea de lleure de la Font Negra.

ORIENTACIÓ I GPS : Fàcil

DIFICULTAT TÈCNICA : Fàcil

DESCRIPCIÓ : Com sempre, els wpt pretenen indicar els punts més significatius, interessants i conflictius de la ruta.

ORDRE DE PAS

Àrea recreativa Font Negre

• Zdjęcie deiva

deiva 27 maj 2019

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Ruta muy bonita, buena subida al inicio que vale la pena.