Moving time  jedna godzina 59 minut

2,3
4,6

Obejrzane 92 razy, pobrane 4 razy

w pobliżu Sant Privat d'en Bas, Catalunya (España)

Sortida de senderisme per la Garrotxa.
Sortim de l'àrea recreativa de Sant Privat d'en Bas. Podem aparcar perfectament en la zona de parking.
Comencem agafant el camí senyalitzat cap a Santa Magdalena. Pujem fort fins a trobar el camí dels matxos. Seguim pujant, aprofitant a gaudir de les vistes i les faxedes magnifiques que hi ha en tot el camí.
Trobem la pista que ve del Salt de Sallent i va a Santa Magdalena. Nosaltres la seguim fins arribar al nostra destí d'avui. Gaudim de les fantàstiques vistes sobre la Garrotxa, i al fons el Pirineu Oriental. Podem veure des del Puigmal, tota la olla de Nuria, Bastiments, olla de Vallter, Costabona i el Canigò.
La baixada la fem pel dret, però pel camí molt ben senyalitzat, passant per la capella (cova) de la Mare de Deu de les Olletes.
Anem baixant amb forta pendent fins arribar al parking on hem aparcat el cotxe.
Bon sortida amb un entorn espectaculat. Ruta molt recomanable.
Zdjęcie

2 Opinie

• Zdjęcie Jordi Juvanteny

Jordi Juvanteny 2021-03-21

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Espectacular!!!
    Pero com que som tan xulos, nosaltres l’hem feta al reves . La pujada es durilla pero preciosa pel bac de la muntanya. I les vistes del cim acollonants..
    Moltes gracies per compartir, Geni!!👏👏😍

• Zdjęcie genic

genic 2021-03-21

A vosaltres per gaudir-la, Jordi!!!