Pobierz

10 lutego 2020

lutego 2020

Obejrzane 28 razy, pobrane 4 razy

w pobliżu Cabacés, Catalunya (España)

4-2-20 (Pitu, Joan, Juanjo, Joan Carles, Joaquim, Santi, Luís, Lluís, Manuel, Pep, Heribert, Antón, Jesús, Jordi, Josep Maria J., Josep Maria M.). Sortim del poble fen drecera per un sender que ens porta cap a la ermita de Sant Roc i tot seguint després per dins del bosc, per on pasa un tub que avui es plé d'aigua, arribem a la ermita de La Fois i la seva área de picnic. Rremuntem pel cami de la Baixada del Ros i desde el Collet del Ros, enfilem cap al Portell del Cinto i el Portell de Planassot. Passat aquest últim, a mà dreta, se inicia un sendero, que seguim fins arribar al Mas de l'Estrem.
Desde el Mas de l'Estrem, iniciem la baixada cap a la Cova dels LLadres i devallant pèl Grau de l'Enderrocada, fem cap a la pista transversal del massis on entronquem amb al GR 171, que seguim, al principi un curt tram per pista de terra i despres per sendera, passem per la Font de Cavaloca, aixi com a tocar el Gegant i la Geganta, dos gendarmes de roca, fins arribar de nou al poble de Cabaçes.

Cabacés (parking)

Architektura sakralna

Ermita de Sant Roc

Źródło

Ermita de la Foia

Pista forestal

Przełęcz

Collet del Ros

Portell de la Boca de l'Infern