Czas  5 godzin 34 minut

2,8
5,6

Obejrzane 749 razy, pobrane 48 razy

w pobliżu Sant Martí Vell, Catalunya (España)

Sant Martí Vell - Castanyeda de Gatell - Els Àngels - Can Valldemia 2018-12-30 8:14

Aquest fred matí d’hivern (hem començat a 0ºC, però hem acabat a la platja a 20ºC ;-) havíem decidit que els Gavarres i + aniríem a esmorzar al Santuari dels Àngels, caminant des de Sant Martí Vell (els més animats: Montagut, Santi Gavarres, Verònica i capita haddock) i amb cotxe (els que no es volien aixecar aviat).

És una ruta clàssica que no té cap tipus d’entrebanc i que et permet estirar les cames per uns bonics corriols gavarrecns. I amb excel·lent companyia es converteix en un passeig molt i molt agradable. Realment han sortit un munt d’anècdotes i històries.

Hem arribat amb poc més d’una hora i hem esperat a dalt a que arribés tota la tropa. Hem esmorzat a la terrassa amb unes vistes excepcionals i després cap a baix.

Parking

Sant Martí Vell

30-DIC-18 13:49:06
Drzewo

Castanyeda de Gatell

30-DIC-18 9:02:24

El Suro de la Senyora

Un lloc on les "senyores" descansaven, ara amb la nova pista ha quedat un xic baix. 0-DIC-18 9:07:01
Skrzyżowanie

Creuament

30-DIC-18 9:20:58

Fita de Can Llac

Fita caiguda fa anys i possada dreta de nou pel company Toni Poppins ;-) 30-DIC-18 9:30:36
Architektura sakralna

10 Opinie

• Zdjęcie montagut

montagut 2018-12-30

Renoi casi sis hores per fer deu kilòmetres!! Es noten els turrons!!
    Salut i Bon Any!!

• Zdjęcie Santi gavarres

Santi gavarres 2018-12-30

Bona trobada dels companys de Gavarres.

Bon Any a tots

capita haddock 2018-12-30

Excel·lent!!!

Silvia Covaleda Paneque 2020-11-15

Avui hem intentat fer aquesta ruta. Al final hem pogut pujar als Àngels, però de manera diferent.
    Hem pujat per on s'havia de baixar, doncs feien batuda de senglars i ens han aconsellat pujar per l'altra costat. A l'hora de baixar, em passat per un camí paral·lel a la pujada que tu ens indiques, que també vas a sortir a St. Martí Vell i per aquesta sí que podiem passar.
    Tot plegat hem fet de 18000 passes perquè també ens hem perdut jajaja
    La part positiva (a part d'haver arribat al cim) és què hem trobat pinetells!!!! :)
    Seguim ...

capita haddock 2020-11-15

Renoi, tota una aventura Silvia Covaleda Paneque. La veritat és que no faig cas als caçadors, a vegades no tens alternativa, millor -això sí- no sortir del camí, si no és per agafar bolets ;-)

Silvia Covaleda Paneque 2020-11-15

Doncs sí, tota una aventura, però per sort hem pogut pujar i baixar sense entrebancs i hem rigut una estona ... ah, i els bolets boníssims!!! jaja

capita haddock 2020-11-15

Enveja... els que estem "enclaustrats" a BCN els caps de setmana.

Silvia Covaleda Paneque 2020-11-16

Ostres no sabia que eres de BCN, pensava que eres de la zona de Girona. Però vaja, té coses bones i coses dolentes :)

capita haddock 2020-11-16

Silvia... "ser o estar?"... soc baix empordanès de soca-rel però estic a Barcelona entre setmana ;-) ... i ara cal seguir les recomanacions. Quan ens deixin... tornarem!!!

Silvia Covaleda Paneque 2020-11-17

Doncs sí, millor fer cas de les recomanacions i esperem que puguis venir de nou els caps de setmana al baix empordà :)