Moving time  2 godzin 38 minut

2,4
4,8

Obejrzane 530 razy, pobrane 18 razy

w pobliżu  Sant Feliu de Codines, Catalunya (España)

Cinc membres del Centre Excursionista Sant Feliu de Codines (colla del dimecres) sortim del poble a les vuit del matí per veure si sabem trobar la Cova de Solanes, a més d'allargar el camí amb altres llocs per poder fer una matinal completa. Portem com a guia el Wikiloc 7982969, que ens ha de servir de referència per a la Cova. Malgrat tot, al arribar a Solanes, ens indiquen que hi ha un camí que surt de l'era de la casa, cosa que ja havíem llegit a http://notesdecamp.blogspot.com.es i un cop seguit, arribem sense cap problema al nostre objectiu. Des d'aquest punt, davallem per la pista que surt prop de la Baliarda i que és l'alternativa per anar fins la Cova. Tot el camí ha estat per pistes i corriols sense cap incidència remarcable. Per més ampliació i històries del recorregut podeu accedir a les dues referències esmentades.

• Zdjęcie mtaranda

mtaranda 2019-01-30

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Agraïm als components del Centre Excursionista de St. Feliu de Codines, per les dades proporcionades a la web de Wikiloc, per fer aquesta ruta interessant i que em documentat, un cop hem esbrinat algunes dades per Internet, creiem que poden servir per animar a fer aquest recorregut a altres senderistes.
    Foment Excursionista de Barcelona.