Czas  3 godzin 51 minut

2,3
4,7

Obejrzane 170 razy, pobrane 11 razy

w pobliżu Rellinars, Catalunya (España)

Avui hem fet una Ruta pels volta'ns de Rellinars
Deixem el cotxe en un aparcament situat al costat de l'Ajuntament de Rellinars que hi ha en la carretera B-122 que va de Castellbell i el Villar a Terrassa.
Comencem a caminar pel carrer Sant Pere i passant pel costat de la Fabrica, (una fàbrica tèxtil que encara conserva la roda de molí de fusta"tipus norià" ) i de la Parròquia de Rellinars.
Agafem el camí de l'esquerra que seguint el GR-5 ens portarà a visitar unes Cases en Ruïnes, La Font de les Boades situat en el Torrent de les Boades i Les Boades, lloc on deixem el GR-5 per anar a veure les Fonts de la Barbotera i la del Trull.
Continuem per la Riera de Rellinars veient varius gorgs que en època de pluja deguen ser espectacular, cosa que avui no heu són.
Continuem la Ruta seguint les maques verdes i blanques del SL C55 veient la Font de Carlets, i després de veure nous gorgs i creuar la Riera, arribem a les Fonts de Rellinars lloc espectacular on l'aigua surt de les roques, a més, hi ha una zona de pícnic amb taules.
Per acabar la Ruta passem pel la Balma d'Andaló.
Acabada la Ruta anem a fer un cafè al Bar Rellinars que es troba al costat de l'aparcament, lloc espectacular per la construcció efectuada seguns sembla, per un paleta que utilitzava les restes d'altres obres per fer la seva, per aquest motiu és conegut con "TORRE PALETA"

Inici i Fi - Aparcament

2 Opinie

• Zdjęcie Davidmister

Davidmister 2020-01-13

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Una ruta fàcil i molt recomanable per a fer amb tota la família.

• Zdjęcie judest15

judest15 2020-01-13

Davidmister, moltes gràcies pel teu comentari i valoració