Czas  7 godzin 6 minut

3,2
6,5

Obejrzane 1310 razy, pobrane 85 razy

w pobliżu Arànser, Catalunya (España)

Amb la idea d'allunyar-nos de la intensa onada de calor, decidim fer aquest clàssic cim que encara teniem pendent.
Deixem el cotxe a l´ampli aparcament asfaltat del Refugi del Cap de Rec. Per arribar-hi, cal anar fins a Lles de Cerdanya. Creuem el poble seguint la carretera asfaltada direcció al càmping El Cortal del Gral, que ens queda a la nostra esquerra . Continuem per l’àmplia carretera que ens deixarà al refugi. És fàcil trobar animals domèstics pasturant per la zona, modereu la vostra velocitat per precaució.
A tocar del refugi de Cap de Rec trobem les marques de GR que, per un bonic i obac corriol, anem seguint fins arribar al refugi del Pradell, amb unes molt bones vistes de la serra del Cadí. Un pal vertical indica la inequívoca direcció cap a la Tossa. El primer tram de camí transcorre entre arbres i, a mesura que anem pujant, van desapareixent, quedant un paisatge clàssic alpí. Cal seguir les fites i ens alguns trams la visible traça fins assolir el cim.
Molt bones vistes de l'estany de l'illa i el seu gran refugi on hi vaig fer nit fa uns anys. Bé, en realitat, molt bones vistes als 360 graus.
El recorregut no te cap dificultat tècnica, només cal disposar d'una forma física acceptable per superar el desnivell.
La tornada la fem pel mateix camí què l'anada.
Salut i a gaudir!

Una ruta muy exigente.

• Zdjęcie jordi garces

jordi garces 2019-08-07

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Un espectacle de la natura

• ARANTXA PUYAL 2020-07-26

Vistes precioses des del primer moment. Pujada amable.

• Zdjęcie El_pepus

El_pepus 2020-07-27

Gràcies per la vostra valoració.