Czas  6 godzin 18 minut

2,6
5,2

Obejrzane 722 razy, pobrane 33 razy

w pobliżu Vallcebre, Catalunya (España)

INFO IBP INDEX

Velocitat màxima sostinguda: 5.4 Km/h

MÉS FOTOGRAFIES I DETALLS DE LA RUTA
Pujada al Tossal Llisol pels Cingles de Vallcebre

VALORACIÓ GLOBAL : Extraordinari itinerari pels voltants de Vallcebre que permet recórrer la seva espectacular cinglera a través de diferents graus o punts de pas i pujar al Tossal Llisol. Les vistes són esplèndides, es pot gaudir d'extenses panoràmiques als quatre vents de les serres d'Ensija, el Cadí, el massís del Pedraforca, el Moixeró, Gisclareny, Tossa d’Alp, el Puigllançada, el Catllaràs, el Picancel, les valls de Saldes i del Llobregat i l'embassament de la Baells. La vegetació és a més molt variada, d'espessos i ombrívols boscos de pins al principi, matollars vora els cingles i camps de conreu i àmplies zones de pasturatge prop de les nombroses i disseminades masies que es trobaran. S'hi poden veure també força rapinyaires solcant el cel com voltors, àligues, xoriguers i, amb sort, algun trencalòs. L'església de Santa Maria de Vallcebre, l’Ermita de Santa Magdalena i l’Ermita de Sant Ramon, passant tambe per la Font del Serrat.

SORTIDA : La ruta s’inicia davant de l'ajuntament, al nucli urbà del poble de Vallcebre.

ORIENTACIÓ I GPS : Fàcil

DIFICULTAT TÈCNICA : Fàcil

DESCRIPCIÓ : Com sempre, els wpt pretenen indicar els punts més significatius, interessants i conflictius de la ruta.

ORDRE DE PAS

Trencall al Tossal

Trencall Dreta

• manelnavarro 2019-06-23

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Molt interessant i fàcil de seguir, bones vistes desdel cim