Pobierz

15 maja 2021

maja 2021

Obejrzane 41 razy, pobrane 8 razy

w pobliżu Tregurà de Dalt, Catalunya (España)

Sortida des de la Coma de Fontlleteraa la pista de Tregurà cap a Pardines, anem una mica enrera fins que trobem un sender que ens porta sense pèrdua al camí que puja cap al Coll de Tres Pics. En un punt deixem el sender i pugem cap el cim de.la dreta que es el Puig de Fontalba. Pujada i tensa físicament però com a premi ens trobem primer un àliga que ens passa a pocs metres per sobre gran i preciosa i més amunt, un ramat de cabirols que ens saluden i marxen. Fem el cim i gaudim de les vistes. Baixem buscant el lloc més practicable i evitant el primer tram de roques i arribem al coll de tres pics. D'allà sense pèrdua al Balandrau on fem cim i ens trobem que han baixat els núvols i jo és veu gaire res a estones.pero encara podem veure el Bastiments i el Pic de la dona.
Baixem per el llom directes cap a la pista on està el cotxe, ens trobem amb un altre cabirol amb el que juguem a fet i amagar i cap a baix passem pels caus de les llúdrigues que surten a veure'ns encara que sempre a distancia de seguretat.
Excursió complerta en uns dels.llocs on he trobat més vida salvatge del Pirineu.