2,1
4,2

Obejrzane 87 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Monestir de Montserrat, Catalunya (España)

30 de setembre: Sant Jeroni. Doncs ho hem celebrat pujant al punt més alt de la muntanya de Montserrat: el cim de Sant Jeroni.
Hem començat a caminar al Pla de les Taràntules i agafant el camí Nou de Sant Jeroni i tot passant sota les “gorres” (la Marinera i la Frígia, amb la seva creu al seu cim) on sempre s’hi pot veure alguns escaladors, hem arribat al Mirador de la Serra de les Paparres. Després de contemplar unes magnífiques vistes, hem continuat camí fins arribar a l’ermita de Sant Jeroni.
Des d’ací hem enfilat la pujada al cim. Aturant-nos uns moments al mirador de M. Cinto. Per cert hem pogut veure unes cabres salvatges prenent tranquil·lament el sol en un rocam proper. Finalment hem fet el cim: Sant Jeroni. Les vistes espectaculars.
El camí de tornada l’hem fet pel Pla dels Ocells, el Pas dels Francesos, escales els Pobres fins arribar al Monestir.
Ruta fantàstica: vistes increïbles, senders preciosos i la companyia...immillorable!