Czas  6 godzin 20 minut

4,1
8,3

Obejrzane 1546 razy, pobrane 34 razy

w pobliżu Meranges, Catalunya (España)

Ruta circular: Agafem la carretera de la Feixa que surt de Guils de la Cerdanya i deixem el cotxe al Pla de la Pleta. D'allà anem directes cap a l'Estany de Malniu i enfilem cap al Puigpedrós sense cap dificultat.

Descendim i tornem a pujar per fer el Pic d'Engorgs, aquest amb més pedregar però sense dificultat extrema.

Des d'allà comença la baixada fins l'Estany de Molleres d'Engorgs, més endavant trobarem el Refugi lliure d'Engorgs i comencem a descendir per un corriol molt entretingut. Vigileu per la meitat no perdre el GR que porta fins al Refugi de Malniu.

Es pot començar al Refugi, el parking val 3€ però tens lavabo (i diria que dutxa també), en cap de setmana està bastant ple, per això vam triar començar des de la Pleta.

Parking - Pla de la Pleta

Schronisko

Refugi Malniu

• sergi_runner 2020-07-05

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Espectacular ruta per l'Alta Cerdanya.