Pobierz

2 787 m
2 118 m

Obejrzane 167 razy, pobrane 10 razy

w pobliżu Ayder, Rize (Türkiye)

Palakçur yaylasından kasvaç yaylasına giden yolda sakin sakin yeni açılan yeşil yolu takip ediyoruz. bir sırt hattında, rotayı aniden sağa çeviriyoruz ve en az 45 derecelik sırta tırmanıyoruz. Sağ bileğe devamlı yük bindiren Vahşi hayvanların geçtiği patikalarda bitmek bilmeyen yan geçişlerle ara ara Orman güllerini aşarak yükseliyoruz. Bu bölgede yan geçiş yerine tepe geçişleri daha mantıklı olabilir. bazen kavrun vadisini bazen de ceymakçur vadisini görebiliyoruz. karşımızda karizmatik duruşuyla kemerli kaçkar..... sırtın öteki yakasından Avusor gölüne sisle yarışarak dik iniş yapıp, indiğimiz kayalık bölümden göle çıkıyoruz.
Gölün soğuk sularında ayaklarımızı dinlendirirken yağmur başlıyor, Gölden Avusor yaylasına iniş yaparak kamp atıyoruz. sağanak yağışlı bir gece bizi bekliyor. sağ bilek ağrısı nedeniyle bir sonraki günkü yürüyüşte (Avusor yaylası - kemerli kaçkar geçidi - Lelvan Gölleri- Eğrisu Gölleri) yürüyüşüne katılamıyorum. Lojistik kamp malzemelerimizi taşıyan molarize tur'un land rover safari aracıyla ertesi gün Huser yaylası- koç düzü yaylası- Didingola Yaylası,komati yaylasi ve farklı bir kaç yaylaya uğrayarak keyifli bir gün geçiriyorum. Golazena yaylası yolunun çökmesi nedeniyle kampımızı Eğrisu yaylasına atıyoruz. Eğrisu yaylası ve şelaleri görülmeye değer.

1 comment

• Zdjęcie Spor_sohbet_seyehat

Spor_sohbet_seyehat 21 sie 2020

Merhabalar bu rotayı bölgede takip etmek istedik yalnız bir telefon çekmediği için takibi yapamadık. Acaba telefonun çekmediği yerlerde rota takibi yapılmıyor mu?