Czas  jedna godzina 13 minut

1,1
2,2

Obejrzane 12404 razy, pobrane 226 razy

w pobliżu Alcover, Catalunya (España)

Ermita del remei - Mas de Forès - Riu Glorieta - Niu de l'aliga.

Ruta planera per la vall del riu Glorieta amunt en direcció al poble de Mont-ral. Tot el camí es fa per pista enmig del bosc i no té massa pèrdua. Trobarem aigua a l'ermita abans de començar.

Començarem la nostra ruta a l'Ermita del Remei. Per arribar-hi anirem fins al poble d'Alcover a l'Alt Camp i el creuarem per dins per trobar la pista que arriba a l'ermita a la seva part nord. A l'ermita trobarem aigua i un aparcament per al nostre vehicle. Seguirem per la pista asfaltada que hi tenim a la part de darrera del bar fins a la cruïlla del camí de Mont-ral amb el de l'Albiol. Seguirem per la dreta amunt pel de Mont-ral fins al Mas de Forès. En aquest punt tenim un segon aparcament i es el lloc mes proper al Niu de l'Àliga on podrem arribar-hi i deixar el nostre cotxe. Seguirem per la pista que ara ja es de terra fins a creuar un canal i encara més enllà fins al primer pas del Riu Glorieta. Creuarem el riu i seguirem per pista de terra fins al Roure i el Mas del Mario. Abans del Roure trobarem un a bifurcació de camins i agafarem el camí de l'esquerra (el de la dreta baixa lleugerament). Deixarem enrere el Roure i el Mas del Mario i trobarem el riu per segon cop. El tornarem a creuar i uns cinquanta metres més enllà trobarem un trencall a l'esquerra que agafarem per arribar finalment fins al Niu de l'Àliga. En aquest punt podrem refrescar-nos i prendre fotos del salt d'aigua i de tot el paratge. El camí de tornada serà el mateix camí que el de l'anada així que la distànica total entre l'anada i la tornada serà d'entre 8 i 9 km.
drzewo

9 Opinie

• Zdjęcie juantxeta

juantxeta 2013-06-20

ideal per fer en familia, anar a fer el juantxi :)

• Zdjęcie flonjall

flonjall 2013-08-11

Avui l'hem feta, pero en l'anada hem anat pel corriol que hi ha a la dreta del riu pq. així ho indicava la senyalització (la baixada si l'hem feta per aquesta ruta).
    Certament, és més entretingut el corriol, però amb una nena de 6 anys, se li ha fet llarg.
    En resum; amb nens petits, millor fer aquesta ruta tant d'anada com de tornada, "passant" dels senyals del camí.....

• Zdjęcie jordisiol

jordisiol 2013-08-11

Bones flonjall. Jo la ruta senyalitzada no l'he feta amb canalla però, tot i així, també la vaig trobar força pesada i per això vaig recomenar la pista. Espero que de totes maneres us hagi quedat un bon regust de boca

• Zdjęcie flonjall

flonjall 2013-08-11

Sí, jordisol, totalment i absoluta: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5008305

• jlcolom 2014-02-02

Amb la nena de 5 anys hem fet la variant que indica flonjall. Hem pujat pel corriol (esquerra) i en arribar a dalt, hem tornat per la pista (malgrat el senyal que posa 'camí privat'). Malgrat que el dia era ventós el camí queda resguardat, per tant un iItinerari molt recomanable.

• Zdjęcie jordisiol

jordisiol 2014-02-02

Si jlcolom, coincideixo amb tu, la vall del Glorieta queda força resguardada i es pot fer perfectament en un dia ventós. Sempre està be fer l'anada i tornada per llocs diferents. Salut

• SITHTX 2015-06-30

Hay un parking que te ahorra caminar un poco mas de medio kilometro por el asfalto, este esta señalizado pero no tiene ningun restaurante como el primero... para niños y animales mejor no ir por el asfalto ya que es estrecho para dos coches y genera mucho mas calor!!!

• Zdjęcie tonybill75

tonybill75 2016-11-10

Muy frecuentada y actualmente el parking cobran tanto en la Ermita consumiendo como en el parking del merendero se paga. Pero es recomendable y muy fácil

• guifremr 2019-04-27

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Ideal per passejar amb nens