Pobierz

24 maja 2021

maja 2021

Obejrzane 34 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Monestir de Montserrat, Catalunya (España)

Una excursió força exigent en el primer tram, on cal una mica de habilitat per unes grimpadetes per dins del torrent, de tant en tant algunes cadenes i cables ens ajuden per la grimpadeta, conve no fer-la amb la roca molla. Comencem deixant el cotxe a l'aparcament del monestir de Santa Cecilia, travessem la carretera i de seguida agafem un corriol que s'enfila fins a trobar el torrent que baixa de Sant Jeroni. Coemncem a pujar per l'esmentat torrent buscant el millor camí fins que retrobem un camí per on es recomanable pujaar en cas de que la roca estigui molla. El camí es foça dret i ple de box grèvols. Arribem a dalt, a uns metres de la Ermita de Sant Jeroni, on podem descansar despres de la feixuga pujada. Ara, ja trobem el camí que puja per la dreta de l'Ermita fins a Sant Jeroni, on podrem gaudir de vistex excelents. Tornem a baixar fins a l'Ermita de nou i ar agafem el camí que baixa benbe davant de l'Ermita a la nostra dreta, el camí es força concorregut. Continuem baixant pel mig del bosc d'alzines i no deixem el camí fins a una fita on ens indica el camí de Santa Anna, abans de arribar-hi, trobem les restes de l'Ermita de Santa Anna i de seguida el pas del francesos. Ja nomes ens queda vaixa per unes escales força empinades fins arribar al pla del monestir.