Pobierz

27 listopada 2020

listopada 2020

Obejrzane 17 razy, pobrane 4 razy

w pobliżu El Perelló, Catalunya (España)

24-11-2020 (Pitu, Joan, Joan Carles, Pep, Luís, Manuel, Santi, Joaquim, Heribert i Josep M). Iniciem el recorregut prop del Mas de Naqueres, tot seguint el GR-192. Inicialment per bona pista fins una esplanada amb indicacions a les pintures rupestres. El GR segueix pel barranc de les Nines fins el Coll del Cabrafeixet. Continuem per l'esquerra tot seguint el GR i passat l'avenc de la Punta de les Moles, a la alçada del Barranc de la Buinaca, deixem el GR i fem un gir cap a la dreta, per un corriol amb alguna fita. Anem a trobar el Camí de Segadells, desde on gaudim de unas vistas extraordinarias de la vall de l'Ebre, els Ports de Tortosa, on sobresurt el Mont Caro i la Punta de l'Aigua. Mes endevant deixem el camí i seguim un corriol a mà esquerra, comencem a devallar cap l'esplèndit Barranc de Buinaca, fins arribar al Pont d'Orient, que es un pas natural per creuar la barrancada (compte amb el forat que hi al mig). Seguim un corriol marcat amb fites, que deixem per pujar a la Font de la Foradada, i després sense corriol, dret amunt a buscar de nou el Camí de Segadells fins el Coll de la Roca Foradada. Seguim per dalt de la carena, direcció nord, fins arribar a la Punta de l'Agulla. Devallem cap el Coll de Xeta (i el Pouet de l'Andreu) , on enllacem amb la pista per on tornem cap el mas de Nequeres, passant previament per la gran bassa de Xeta.

Hora Inicio: 9:07 24 nov. 2020
Hora Fin: 14:35 24 nov. 2020
Distancia recorrida: 11,8 km (05:28)