2,1
4,2

Obejrzane 200 razy, pobrane 8 razy

w pobliżu Margalef, Catalunya (España)

Interessant ruta pel Parc natural de la Serra del Montsant.
Sortint del mateix poble de Margalef i agafant el camí asfaltat que porta a l'ermita de Sant Salvador. Aviat deixem l'asfalt i seguim per corriols i senders fins arribar al cap 1'5 Kms a un desviament que ens durà a la Cova del Ximet, d'on es gaudeix d'un entorn fresc, agradable i amb taules i bancs on podem descansar i agafar forces per enfilar el camí cap a l'ermita. Haurem de desfer el camí fins on ens hem desviat i remuntar el sender amunt.
Trobarem la cova de la Roba (una gran balma) i després d'unes quantes pendents ziga-zagues arribem a l'ermita de Sant Salvador. El lloc és molt acollidor: taules, barbacoes, una font,... (Val a dir que aquí també s'hi pot arribar amb cotxe).
Després farem el camí de retorn cap a Margalef passant pel mas de Serrador. Un corriol molt bonic. La llàstima ha estat que ens hem trobat el sender desdibuixat i intransitable per la quantitat de terra, arbres i rocs d'una recent allau/desprendiment. Amb dificultats hem retrobat el sender i hem pogut continuar gaudint de la ruta.
Arribant al mas de Serrador, hem enfilat sender avall cap a Margalef, passant abans per l'anomenat "pendent empedrat", es troba senyalitzat i explicat.
Finalment al cap d'uns 9 Kms arribem de nou all poble de Margalef d'on havíem sortit.