Pobierz

lipca 2015

2 Opinie

Obejrzane 1550 razy, pobrane 34 razy

w pobliżu Meranges, Catalunya (España)

Una gran volta pel cor del Pirineu Català i una part d'Andorra.

Una gran volta amb un gran grup de gent, tots ells del Vallès Occidental.

Per fer-la cal una forma física acceptable i tenir un dia de sol i llarg per gaudir del paisatge tal com vàrem fer nosaltres, també per poder banyar-nos abans d'enfilar la darrera pujada del dia.

Heu de tenir present que no hi ha cap punt d'aigua potable tret del Refugi Malniu i el Refugi de l'Estany Primer. Ara be, per mi l'aigua dels rius es prou vàlida.

La Ruta és senzilla de seguir, sortim de Meranges i enfilem pel cap al Refugi de Malniu pel recorregut 101, un cop som dalt al Refugi de Malniu, nomes cal seguir el GR- 11 tot passant pel Refugi Folch i Girona (Dels Engorgs), i seguir cap a a la Portella de Can Colomer o Dels Engorgs i continuem ara de baixada cap a la Cabana dels Esparvers, seguirem el curs del riu Civera fins que arribem al Coll de Vall Civera, aqui hem de fer un gir ala dreta i enfilar cap el punt més alt de la ruta el CIm de Pessons, un cop assolit seguim cap el coll per baixar cap a Grau Roig, pero un cop estem a l'Estany Primer, fem un Gir a la dreta i ara cal seguir el GR- 7, fins arribar a la Portella Blanca, però abans haurem de passar per el Pic de la Menera i la Portella de Sant Antoni. Una mica abans de la Portella Blanca, trobem la cruïlla del GR 7 i el 107, nosaltres seguirem el GR-107 fins arribar altre cop a la Cabana dels Esparvers on desfarem al camí fins el refugi Folch i Girona, on aquí emprendrem el camí que ens porta directament a Meranges.

Cal tenir present que en aquesta ruta hi ha tot tipus de camí, corriol fàcil, corriol complicat, carena, pista, asfalt.

Apa, bona ruta.

CRUÏLLA

Schronisko

Refugi Malniu

Un bon lloc per fer-hi una jornada
Schronienie

Pal informatiu

Schronienie

Cabana dels Esparvers

en cas de mal temps és un bon aixopluc.

Coll de Vall Civera

Cal desfer el camí
Rzeka

Riu

si fa calor, un bon bany
Punkt informacyjny

2 Opinie

• Zdjęcie Cal Pesolet, Nèfol

Cal Pesolet, Nèfol 23 paź 2015

Quina canya! https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/marato-de-muntanya-runcerclats-10189719/photo-6127157

• Zdjęcie Borisario

Borisario 7 sie 2016

Es una ruta que la hicimos en dos dias, se nos hizo dificil mas que nada porque era pleno verano y hacia mucho calor. Vistas preciosas, circuito muy bien marcado, aunque recomiendo siempre llevar GPS y mapa, ya que hay muchos cruzes y es facil irse por donde uno no debe :)

Hicimos Vivac, no fue necesario tienda de campaña. Para aquellos que no les gusta meter tanto desnivel en un dia, se recomiendo la ruta para 3 o incluso 4 dias.