Moving time  4 godzin 28 minut

3,8
7,6

Obejrzane 31 razy, pobrane 1 razy

w pobliżu els Riells, Catalunya (España)

Arrenquen just des de l'aparcament que hi ha a Montgó ja dins del terme de Torroella de Montgrí.
La temperatura és força baixa tot i que aviat serà molt agradable i cap a migdia ja anem amb samarreta màniga curts.
Comencem, des de la Platja de Montgó, resseguint el litoral en direcció sud.
Ens acompanya tota l'estona una vegetació a base de garrics, estepes blanques i negres, argelacs, alguns pins i fins i tot hi ha molts lliris petits però florits de color blau/lila, blau/cel i grocs.
En el recorregut:
Còrrec i cala de la Cadira,
Rec i racó Fonfo,
Còrrec i cala la Caleta,
Punta del Milà,
Punta Ventosa,
Cala de Baix de Cols,
Restes de diferents bateries de canons i dependències de l'antic destacament militar.
Punta Miladones,
Cala Ferriol,
i retorn pel camí de les Pedreres.

3 Opinie

• Zdjęcie Jesús Anglès

Jesús Anglès 2021-04-15

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

He seguit gran part d'aquesta ruta, preciosa per l'entorn i les vistes espectaculars al mar, i en un entorn força més salvatge del que m'imaginava tenint en compte la proximitat d'indrets tan turístics com L'Escala, o L'Estartit) Malgrat que el terreny és força tècnic, no he tingut cap problema mentre he rodat sobre el camí de ronda, vora el mar, però arribats a les primeres bateries militars (a l'alçada del Còrrec Llarg) m'ha costat moltíssim seguir el track a partir d'aquest punt, fins i tot caminant, ja que no trobava el camí degut a una inesperada extensió de vegetació feréstega que ha tancat qualsevol senderó. Per travessar el Pla del Milà m'he esgarrinxat completament les cames (anecdòtic: portava pantaló curt), però ha valgut la pena arribar a Punta de Miladones per les vistes. La pèrdua de temps després de rodar una bona estona camp a través, m'ha forçat finalment a retallar la ruta (se'm feia de nit i no portava frontal), tornant per la pista -Camí vell de L'Estartit a L'Escala). Malgrat aquests inconvenients -penso que cal advertir-los...-, la ruta val molt la pena, i agraeixo que l'hagis compartit.

• Zdjęcie Pere Homs Joaquim

Pere Homs Joaquim 2021-04-15

Certament, ho reconec, hi manca informació sobretot en aquets trams tan perdedors.
    Mirarem de millorar en futures rutes.
    Crec que l'usuari Qfelip la va comentar d'una forma molt més completa.