Pobierz

26 stycznia 2020

stycznia 2020

Obejrzane 28 razy, pobrane 3 razy

w pobliżu la Vilella Alta, Catalunya (España)

14-1-20 (Pitu, Joan, Juanjo, Joan Carles, Joaquim, Santi, Luís, Manuel, Pep, Heribert, Antón, Jesús, Josep Maria J., Josep Maria M.). Sortim del poble per la carretera per on hem arrivat fins que travessem la carretera que porta a Scala Dei, tot seguint un camí ben marcat, que ens porta cap el rierol de Scala Dei. Deixarem a l'esquerra el camí del Grau de La Vilella Alta per on tornarem i seguirem pel costat del rierol amb algún tram un xic embrossat, fins pendre una pista que puja cap unes vinyes. Aquí ens hem despitat un xic. Hem pujat massa i també ens hem passat el punt que, poc abans d'un dipòsit d'aigua, ens hauría dut directament al Tormo, i per tant hem tingut que tirar enrera i donar una mica de volta per trovar-lo. Aquest monòlit es curiós, amb unes petites balmes i forats mig tapiats. Encarem ara la pujada que ens ha de dur al Grau de la Guineu. un pal indicador ens avisa de la seva dificultat, encara que hi han uns cables que ajuden en la pujada. Arrivats a dalt del cingle ens dirigim al que queda del Mas Déu. Pun més elevat que fem avui, doncs hem de tornar aviat. Tornem per on hem vingut fins desviar-nos a la dreta pel costat d'una vinya tot buscant un petit sender entre el bosc (pal indi cador caigut), que ens porta al grau dela Vilella Alta. Aquest grau es més fácil que el que hem fet abans, i també hi han cables d'ajuda. Ja tan sols ens queda anar seguint el senderó per tornar al poble que tenim al devant nostre.