Pobierz

8 czerwca 2016

czerwca 2016

Obejrzane 92 razy, pobrane 2 razy

w pobliżu Castelldefels, Catalunya (España)

Ruta circular amb un marcat desnivell d'uns 700mts acumulats. Es una ruta ben marcada que en el tram inicial discorre pel camí vell d'accés al castell de l'Erampunya. En els primers 3km ascendim fins a 300 mts als peus del mas pessoles. Seguim el track fins a la creu de la clota. Dels camins que surten d'aquesta prenem l'indicació de la pista que condueix a les agulles i un cop presa aquesta, tot seguint el track, prenem de nou un corriol que surt a l'esquerra del camí i ens condueix a les agulles 6,5km. La panoramica desde el cim de les agulles es espectacular i justifica la caminada. Seguint el track i retrocedint el trajecte fet per pujar a les agulles, prenem la pista que condueix al cim de la Morella i d'aqui, seguint el track emprenem el camí de tornada. Del trajecte cal destacar la presencia d'alguns masos enrrunats, les cabanes de pedra seca, les vistes panoràmiques sobre la plana del llobregat