Pobierz

Współrzędne

14 stycznia 2021

Obejrzane 6 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Colldejou, Catalunya (España)

Estreno any a La Mola de Colldejou, aprofitant les nevades del temporal Filomena, el paisatge és impagable, tot i que ja fa una setmana de la nevada deu n'hi do la que hi ha!.
Surto de la part alta del poble i agafo el GR 7 direcció Llaberia, el camí va pujant, està encimentat fins al Coll del Guix, vaig trobant neu en estat de desgel. Arribat en aquest punt agafo la variant del GR 7-3 que puja cap a la Mola, el camí és costerut i va serpentinant el desnivell. Com més amunt, més neu, el camí ben senyalitzat amb les marques vermelles i blanques, reforçades per les característiques fites de pedra, que ajuden a orientar-me tot i la neu. Al Portell de les processons les vistes són magnífiques, diria de postal d'hivern d'algun racó del Pirineu!
Segueixo amunt i sorpresa un ramat de cabres pasturant per la neu. El vent comença a notar-se. Arribo al castell i fent una volta direcció als quatre punts cardinals el paisatge es fa més especial. La pujada sempre paga la pena i aquest cop encara més, no sempre neva a la Mola.
Després de recuperar forces, començo el camí de tornada pel mateix lloc per on he pujat. Si es vol es pot seguir pel GR 7-3 direcció al Portell de la cova i enllaçar amb el GR 7 que ens portarà a L'Argentera...
Punkt informacyjny

COLLDEJOU

Municipi del Baix Camp
Zdjęcie

VISTA A LA MOLA

Vista de la Mola pel GR 7
Skrzyżowanie

COLL DEL GUIX

Punt que es converteix en cruïlla de camins
Panorama

PORTELL DE LES PROCESSONS

A mig pujar trobem aquest punt on podem veure els voltants de les serrelades que envolten la Mola
Ruiny

CASTELL DE LA MOLA

Dalt de la Mola no només gaudim de les espectaculars vistes cap a tots els punts, hi trobem les restes d'una fortificació, en estat ruinós.
Szczyt

VISTA PANORÀMICA

Des d'aquí podem veure tota la plana del Camp, La Mussara, el Priorat i la Costa.