Pobierz

4 czerwca 2021

czerwca 2021

Obejrzane 19 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Matadepera, Catalunya (España)

Una manera de pujar a La Mola d'una altre manera i que ens permet pujar per un altre lloc menys transitat i en el que podrem visitar si volem l'Avenc de Can Torres, El Forn de Can Torres, be, les restes de un forn de teuleria que esta molt a prop de la Casa de can torres, magnífica construcció i que fins els anys 70 encara estava en marxa. despres de una fàcil caminada per la pista arribem al torrent i ens hi enfilarem. en aquesta zona, els boixos, ja han estat víctimes de la oruga dels boixos, i arribarem despres de una pujada feixuga al avenc de La Codoleda. Despres de la possible visita al avenc benbe al costat del camí seguirem amunt fins que un corriol ens conduira al camí dels Monjos que remuntarem fins a La Mola. La baixada, la farem pel camí dels monjos fins despres de la baixada de l'aparcament, i en un revol on veure un clap d'alzines on s'ha netejat el sotabosc agafarem un corriol en una forta baixada fins arribar a la Pista que ens arriba de Can Prat i agafarem a l'esquerra per continuar fins a la Font de La tartana.