Pobierz

2 881 m
1 789 m

Obejrzane 117 razy, pobrane 3 razy

w pobliżu Kavran Yaylası, Rize (Türkiye)

Zirve faslını geride bırakarak. Artık Büyük kaçkar, Kemerli Kaçkar, Altıparmak zirvelerinin kuzey eteklerindeki onlarca buzul göle batı-doğu yönünde uğrama planımız kapsamında, minik aşıtları atlayarak 3000 metrelerdeki Laz yaylalarına uğrayan yürüyüşümüze başlıyoruz. 2015 yılında bu rotanın tersini yürümüştüm. Kavrun gölünde bir boğa bizi sağlam kovalıyor. Çeymakçur Yaylalarını hep sevmişimdir, orman dokusu insanın içine işler. Palakçur Yaylasına yaklaştığımızda Ahududu toplayarak güzel bir ziyafet çekiyoruz. Akşam kampımızı Palakçur Yaylasına yamaca atıyoruz, eğimli bir arazide bulabildiğimiz çadır yerleri ile yetineceğiz.

3 Opinie

• Zdjęcie cemalustun1959

cemalustun1959 21 sie 2020

Merhaba değerli dostum, çok beğendiğim bir coğrafya,o bölgenin bazı yerlerini bende yürüdüm,bu rotayı kamp yüküylemi yürüdünüz, iyi faaliyetler, iyi günler dilerim 🙏👋👋👋

• Zdjęcie Hakime Koç

Hakime Koç 26 sie 2020

kamp yüksüz, kamp noktalarına molarize land rover ile lojistik sağladı.

• Zdjęcie cemalustun1959

cemalustun1959 26 sie 2020

Teşekkür ederim değerli dostum, iyi faaliyetler dilerim 🙏👋👋👋