• Zdjęcie Izvor Krupe

1,1
2,3

Obejrzane 251 razy, pobrane 9 razy

w pobliżu Gornji Zovik, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Polazna tačka je selo Zovik. Proći selom glavnom cestom i doći "u vrh" sela tj do kraja asfalta. Zamoliti ljubaznog domaćina i priječiti njivu - potok vam ostane s desne strane. Na kraju njive, prije šumice, uđete u potok, doslovno. Dalje sve potokom tj putem pomiješanim sa potokom i držati se uvijek lijevo. U jednom trenutku ćete doći do prevoja - s lijeve strane vam je strma livada oivičena borovima. Vi samo pravo, putem. Vrlo brzo ćete ugledati u dolini s lijeve strane kasarnu - to znači da ste na dobrom putu. Odatle ima još malo do spuštanja do "izletišta" sa nadstrešnicom. Prelijepo mjesto. Izvor Krupe je malo dalje - vidjećete stazu koja se odvaja desno, pored cijevi s vodom. I za par minuta ste na izvoru Krupe. Ako nastavite jos cca 250 m dalje, kroz kanjon/klisuru Pratače, doći ćete ispod pećine tj otvora u stijeni. Gledajući na karti - ako biste nastavili slijediti kanjončić, izbili biste na odvojak s puta Lokve - Salihagina bajta.

5 Opinie

Gracias

• Zdjęcie Chorizo

Chorizo 2020-05-24

Thank you! Very nice hike. I loved the mossy trees near the spring.

Beautiful forest with a nice spring. Spectacular mossy trees. It took us a bit to find the beginning of the trail, but once we were on track, everything was great!