Pobierz

10 sierpnia 2016

sierpnia 2016

Obejrzane 140 razy, pobrane 5 razy

w pobliżu Thier des Poursais, Wallonia (Belgique)

start wandeling bij de B&B Eti Garden
départ de la ballade chez le B&B Eti Garden

Zdjęcie

départ - vertrek

09-AUG-16 9:42:59 départ Eti Garden: B&B (hier moet je zeker eens logeren: superbe)

• gymelkeer 10 sie 2016

Relatief gemakkelijke wandeling: alleen bij de aanvang wat steil, maar het uitzicht maakt dit ruimschoots goed. Start bij de B&B Eti Garden (absoluut aan te bevelen om de logeren), naar de stadskern, 64 trappen omhoog, links omhoog langs de Amerikaanse tank (zie foto op mijn site www.pbase.com/gymelkeer/wandelingen/ardennen/Houffalize) langs de bosranden en velden tot aan de autostrade. De wandelweg ligt hoger dan de E25 en volgt deze maar kort. Aan de brug links afslaan en de weg 500 meter volgen. Vervolgens rechts het bos ingaan om dan via de velden opnieuw naar Houffalize te wandelen. Onderweg kan je heel wat vogels (waaronder buizers) opmerken.