Czas  7 godzin 18 minut

Recorded sierpnia 2018

5,3

Obejrzane 63 razy, pobrane 3 razy

w pobliżu  Swiftcurrent, Montana (United States)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Glacier National Park) Ruta el 30/08/2018; 21 km; +670 -670; 7 hores. Excursió organitzada amb el següent itinerari: Mani Glacier, Swiftcurrent lake, Josephine lake, Grinnell glaciar, Upper Grinnell Lake. Participants: 8. Tipus de sortida: anada i tornada al mateix punt; Dificultat: moderat (per la distància).

FA ANYS: L’any 1885 Grinnell va viatjar per la vall del Swiftcurrent.

Inici de l’excursió a la zona del Parc de Many Glacier. En principi volíem anar al Iceberg Lake pel Ptarmigan Trail, però la cinta amb el rètol vermell de perill per presència de l’ós en ho ha impedit; era una ruta en direcció nord-oest. Després hem anat a l’aparcament des d’on comença la ruta del Grinnell Lake que comença en direcció sud per acabar, molt més endavant, girant a sud-oest.

També aquesta ruta adverteix del perill d’ós a 1 milla i això ens obligarà a seguir una alternativa pel vessant sud del Josephine Lake. Aquesta excursió comença molt bé, però al final tindrem sorpreses. Estem al cor del Glacier National Park de l’estat de Montana.

Després 1,5 quilòmetres arribem a un braç de riu... ...