Czas  2 godzin 14 minut

1,3
2,7

Obejrzane 94 razy, pobrane 11 razy

w pobliżu Siyeh Bend, Montana (United States)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Glacier National Park) Ruta el 29/08/2018; 5,5 km; +200 -200; 2,5 hores. Excursió organitzada amb el següent itinerari: Logan Pass Visitors Centre, Hidden Lake. Participants: 8. Tipus de sortida: tornada al mateix punt; Dificultat: fàcil.

FA ANYS: El 1620 amb l’arribada del Mayflower a Cap Cod amb els 102 ‘peregrins’ va començar la conquesta.

Avui ens hem desplaçat des del poble d’Est Glacier cap al nord, a Sant Mary Lake. Girant a ponent hem arribat al Logan Pass, on hi ha el Visitors Centre.

Comencem a caminar en direcció sud-oest per un entorn de jardins molt ben tractat. Hi ha molta gent, és una caminada fàcil i coneguda; així que segur que serà molt maca. Vaig pensant en una curiositat: així com a Espanya hi ha una veritable obsessió per l’idioma oficial (el castellà), a Estats Units no hi ha declarat cap idioma oficial, senzillament és l’anglès el que predomina en l’ús públic. Es parlem molts més idiomes (el castellà entre ells... ...