• Zdjęcie Germany, Sauerland: Kahler Asten - Mollseifen - Langewiese

3,3
6,6

Obejrzane 5917 razy, pobrane 190 razy

w pobliżu Lenneplätze, Nordrhein-Westfalen (Deutschland)

Van Neuastenberg (nabij Winterberg) over de Kahler Asten en terug omlaag naar de Wetzstein Steinbruch. Verder via Mollseifen en de Odebornquelle naar
Langewiese. Wandeling met enkele pittige hellingen, 65% boswegels en 35%
verharde maar rustige wegen.
Szczyt

Kahler Asten

Kahler Asten, de 842m hoge berg in het Sauerland.
Wycieczki Piesze

Helleplatz

Astenweg Achteraan op de Helleplatz wijst een wegwijzer naar links naar de "Gesteinfaltung Wetzstein". Er lopen hier 2 wegeltjes ongeveer parallel naar links. Volg de meest rechtse.

Wetzstein Steinbruch

Geologische formation
Schronisko

Mollseifen

Haltestelle Verlaat het dorp langs de L721 (markering "N3") Buiten het dorp loopt een smal paadje schuin links weg van de L721. Er is een wegwijzertje "Grillplatz" en een markering van de WHT wandelroute
Wycieczki Piesze

Zwistmuhlen

Zwistmuhlen am Odeborn

Rothaarsteig

Anschluss Rothaarsteig Achter de kerk sluiten we aan op de Rothaarsteig voor de laatste 2 kilometers (over geasfalteerde fiets/wandelwegel.
Schronisko

Langewiese Gasthof Gilsbach

Dorint Hotel

Begin/End

4 Opinie

• Zdjęcie LucT

LucT 2010-05-29

Achteraan op de Helleplatz wijst een wegwijzer naar links naar de "Gesteinfaltung Wetzstein". Er lopen hier 2 wegeltjes ongeveer parallel naar links. Volg de meest rechtse. /outdoor-trails/germany-sauerland-kahler-asten-mollseifen-langewiese-937196#wp-937198

Verlaat het dorp langs de L721 (markering "N3") Buiten het dorp loopt een smal paadje schuin links weg van de L721. Er is een wegwijzertje "Grillplatz" en een markering van de WHT wandelroute /outdoor-trails/germany-sauerland-kahler-asten-mollseifen-langewiese-937196#wp-937200

• Zdjęcie LucT

LucT 2010-05-29

Achter de kerk sluiten we aan op de Rothaarsteig voor de laatste 2 kilometers (over geasfalteerde fiets/wandelwegel. /outdoor-trails/germany-sauerland-kahler-asten-mollseifen-langewiese-937196#wp-937202

• Johan Derks 1 2020-06-22

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Mooie wandeling , niet overdreven moeilijk. En heerlijk rust in de wandelomgeving