Czas  5 godzin 30 minut

2,9
5,9

Obejrzane 25 razy, pobrane 1 razy

w pobliżu Las Canteras, Catalunya (España)

Ruta circular de geocatxés creada per Fontcus. Adjunto la descripció de la ruta feta per Fontcus a Geocaching.com.
“Sender de la Torre Nova
Us proposem una ruta circular de senderisme pel Farell que voreja la riera de Caldes, puja al Turó de Ferles i torna per la Torre Nova. És un recorregut de 13 km que comparteix camins amples i planers amb corriols de fort pendent, cap de gaire llarg. Hi ha trams que només es poden fer a peu.
Trobareu un petit aparcament a l’inici de la ruta. Els 36 amagatalls de la sèrie SENDER DE LA TORRE NOVA (STN) us marcaran el camí i en alguns hi trobareu les coordenades per descobrir el Mistery final, molt a prop de la sortida.
Si no es vol fer la ruta sencera, passat el #19, girant a l’esquerra, podeu retornar al punt de sortida pel PRC 9.1 en 45 minuts. Hi ha un pal de senyalització que marca el recorregut.
DESCRIPCIÓ
La ruta comença al Camí del Foment amb les característiques llambordes. Aviat pren un corriol a la dreta (#3) que s'enfila en forta pujada fins a arribar a tocar la urbanització dels Saulons. El corriol, ben marcat, segueix pujant més còmodament fins a sota del mirador de Ferles (#8). Després de signar el catxé, caldrà fer una petita grimpada per l'esquerra per enfilar-se a dalt. Un cop hem gaudit de les vistes, el recorregut segueix per un corriol que travessa una antiga vinya. Com que aquest tram és poc marcat afegim un track per anar del mirador (#8) a la pedra balança (#9).
A partir d'aquí el camí és clar i va baixant suaument entre antigues feixes i bosc fins al gran Pou de Glaç (#14). Un wp marca l'accés al camí ample del torrent de la Font del ferro (#15), que baixa fins a la resclosa de les Elies. Aquí es travessa la riera (#23) i es continua pujant per camí ample que torna a enfilar-se una mica i guanya bones vistes de la riera, els horts i el turó del Prat. Més endavant veurem la paret del Morro de Porc, el turó del Casuc i passarem pel corriol que va a la cova dels Ermitans (#29), fins a arribar a la Torre Nova. El camí, ara molt ample i còmode, baixa fins a la carretera molt a prop d’on hem sortit.”