Moving time  5 godzin 16 minut

Recorded marca 2021

5,1

Obejrzane 83 razy, pobrane 2 razy

w pobliżu Sevgi, İzmir (Türkiye)

Gaziemir Gazikent mahallesinden yürüyüşe başladık.
Covid-19 önlemleri gerekçesiyle, yürüyüşümüzü iki kişi yapmayı kararlaştırdık. İki kişilik ekibimizle, Şahintepe üzerinden Çatalkaya tarafına yürüdük. Burada derenin doğusunda kalan Tırazlı patikasına girdik. Bir kilometre kadar yürüdükten sonra dereye inen patikaya girdik. Dereyi geçip orman yolundan Tırazlı yönüne yürüdük. Geçtiğimiz günlerde yağan yoğun yağmurlar ve sel taşkınları bu orman yolunun 50-60 metrelik bir bölümünü hiçbir taşıtın geçemeyeceği şekilde bozmuş. 8,5. Kilometrede güneye doğru patikalara girdik. Bir km kadar yukarılara çıkıp eski yerleşim yeri izleri olan bir düzlüğe ulaştık. Burada 3-4 adet yıkıntı gecekondu türünde, harap durumda bağ evi ve bir adet akmayan Çoban Çeşmesi var. Burada bir kaç fotoğraf çekip Cihanbeğendi tarafına yürüdük.
Gaziemir Çatalkaya tepesini geçtikten sonra, güzel manzaralı, uygun bir yamaçta yemek molası verdik. Moladan sonra yine Gaziemir'e yürüyerek parkurumuzu tamamladık.
PARKUR UZUNLUĞU: 20,52 km

TIRAZLI ORMAN YOLU

TEPE

ÇOBAN ÇEŞMESİ

Tırazlı köyünün güney yamaçlarında bulunuyor. 2020 Yaz aylarında akar durumdayken, bunca yağıştan sonra akmaz duruma gelen, ya da getirilen çoban çeşmesi.

SIRT ORMAN YOLU

MOLA YERİ

Rzeka

DERE

ZEYTİNLİK

DELİ PATİKA ÇIKIŞI

Zeytinlikten alt bölümdeki orman yoluna geçmek için, daha önce hiç geçmediğimiz bu patikamsı yeri yürüyüp orman yoluna indik. Kısa ama, zeytinlikten yola kadar dikenli çalılıklar insanı çok zorluyor.