Pobierz

września 2020

3 Opinie

Obejrzane 66 razy, pobrane 2 razy

w pobliżu Gata de Gorgos, Valencia (España)

Deze wandeling vanuit Gata de Gorgos voert ons langs de Ermita, door de boomgaarden, langs de rivier, over een beboste heuvel, door berg en dal weer naar het vertrekpunt. Is mogelijk als zomerwandeling dank zij het geringe aantal hoogtemeters (behalve de steile helling in het bos), alhoewel er weinig schaduw is.
Zdjęcie

Kruisweg

Ermita

Zdjęcie

3 Opinie

• De Lille Rudy 17 sty 2021

Ingrid, we hebben deze tocht gedaan op 16/01/21 en het was een zeer aangename en mooie wandeling met variatie.
    Ik denk dat u deze mag klasseren onder de noemer gemakkelijk maar mooi hoor, dank u.

• Zdjęcie ingridvs63

ingridvs63 17 sty 2021

Beste Rudi. Bedankt voor je positieve reactie. Nog veel wandelplezier gewenst.

• De Lille Rudy 19 sty 2021

Mooie wandeling , eerste gedeelte langs mountebike route, slechts één lange klim in het bos zoals vermeld.
    Wie van veel zon houdt is dit een uitstekende route, weinig bebossing. voor ons super.