Czas  6 godzin 59 minut

3,9
7,9

Obejrzane 3377 razy, pobrane 78 razy

w pobliżu  Käsmu, Lääne-Viru County (Estonia nutome)

Ruta preciosa que voreja la península de Kasmu. Comença a l'aparcament que hi ha al final del poble al costat de la platja.
Ja només començar podem gaudir d'unes magnífiques vistes sobre l'anomenat camp de perdres de Kasmu i l'illa de Kuradisaar.
El camí voreja la costa per la platja de Kuusikrand, les aigües estan molt calmades ja que la badia queda molt arrecerada per les illes i el golf de Finlàndia, frondosos boscos de coníferes arriben fins a tocar de l'aigua. Trobem precioses i solitàries cales on fer un bany, l'aigua no es mou i està a bona temperatura. Cal portar però repelent per insectes ja que en aquesta època són abundants.
Una vegada a la punta trobem les restes d'una base militar de l'època soviètica.
Continuem recorrent la península seguint els senyals vermells col.locats als arbres, no té cap pèrdua. Arribem a la platja de una delícia.
Més endavant apareix un sender que ens indica que podem apropar-nos a veure el llac de Kasmu, està tan sols a 200 metres del mar!
A partir d'aquí el camí segueix per un bosc de coníferes espès i tupid, cobert de líquens i molses i amb senyals del pas dels ants (alces) grans cervids pobladors dels boscos d'aquestes contrades.
Els camins són ara molt plans i rectilinis fins que arribem al poble de Kasmu a tocar de l'esglèsia. Ja no queda més que travessar la població i admirar algunes de les seves típiques edificacions de fusta, fins a arribar al pàrquing on havíem deixat el cotxe
Parking Käsmu, EST
Gate

4 Opinie

• liovcius 2016-05-22

Very beautiful trail, taking you through varied types of forests and seaside. Forest boulders are astonishing!

• Zdjęcie coros

coros 2016-05-23

Yes this walking trip is amazing and in summer you can take a bath in the beach. When you are tired this is a great experience.
    Thanks for your comments

• CliveSonny 2016-06-30

Great pics and trip info. Will do this next time in Estonia!

• Zdjęcie coros

coros 2016-06-30

Estonia has amazing landscapes. Enjoy your trip!