Czas  5 godzin jedna minuta

2,8
5,6

Obejrzane 1475 razy, pobrane 89 razy

w pobliżu Viladrau, Catalunya (España)

Punt de sortida, aparcament del restaurant la Solana de Viladrau, poc abans d’arribar a la població. Prenem la pista després d’una porta que barra l’accés a vehicles fins al torrent. Passarem per la Casa dels Molins i tot seguit continuem sempre per pista forestal aprofitant l’època de castanyes omplint una bona bossa de castanyer en castanyer i guanyant altura lentament fins a l’Erola.
A partir de l’Erola, la pista es converteix en un bonic sender i comencem a guanyar altura de forma ràpida. Anirem trobant exemplars de castanyers amb uns troncs i formes espectaculars com el Castanyer d’en Farigola. Els colors del bosc comencen a ampliar la gamma de grocs i taronges en aquests primers dies d’octubre. Passem per la Font de l’Or i tot seguit per l’Oratori de Sant Camil de Lel·lis. Aquí el camí torna a inclinar-se amb fortes ziga zagues per dins del bosc abans de creuar alguna tartera. Arribem a la Fageda de les Marrades de l’Estornell i ja podrem veure l’objectiu de la ruta d’avui, Sant Segimon, on hi arribem en pocs minuts.
La tornada la fem pel mateix recorregut però després de l’Erola i just després passar per Can Bosc fem un petit bucle per un sender estret que ens deixa a la part final de la pista de retorn a l’aparcament.

Aparcament, Restaurant la Solana

4 Opinie

• Zdjęcie Caroline2

Caroline2 2018-10-16

Una ruta preciosa sobretot a la tardor, val molt la pena.

• Zdjęcie roanxa

roanxa 2019-09-28

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Caminada molt guapa. Nomès indicar que un propietari ha vallat tota la seva finca i hem hagut de donar una bona volta a l'anada un km abans d'arribar a l'Erola.

• Zdjęcie Guillem Plans

Guillem Plans 2019-09-28

Hola roanxa,
    Moltes gràcies per la valoració i també per l'observació que has fet sobre la finca vallada.

Salut!

• Zdjęcie Fina Carrera

Fina Carrera 2019-11-17

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

He segit la teva ruta i avui estava de colors de tardor impressionant!’n