Czas  7 godzin 43 minut

4,3
8,7

Obejrzane 159 razy, pobrane 20 razy

w pobliżu Corachar, Valencia (España)

Ruta llarga però més que interessant que des del poble de Coratxà porta al vèrtex de la Puntassa. Per a fer-ho segueix el camí del mas de Pitxi, continua cap al cingle de sant Jaume per on baixa la rogativa de Vallibona. Des d'ací se'n desvia i pel mas d'Antolino volta per a pujar pel pujador de l'Escaleta cap a lo Càdec i per l'ombria de la mola de Mitja Vila busca l'Escarra de Mitja Vila per a pujar a la Mola. Ressegueix la mola fins a la punta de la Puntassa on hi ha el vèrtex i retorna a Coratxà pel camí vell que travessa los Plans i entra al poble per l'església de Sant Jaume.
Més informació a l'enllaç.

CORATXÀ

seguint el camí del mas de Pitxi
Ruiny

mas de pitxi

continua pista a buscar el camí de Penarroja pel cingle de sant jaume
Skrzyżowanie

les bassetes

pista esquerra almas d'antolino. Recte camí de Penarroja.

mas d'antolino

drzewo

carrasques d'antolino

carrasca grossa

la senda puja per l'esquerra a l'escaleta i salva el salt de l'escaleta
drzewo

lo càdec

continua pista que es perd i es fa senda pujant a la mola de mitjavila
Jaskinia

avenc de l'ase

a pocs metres caseta del serenero, pista recte a la puntassa, dreta retorn coratxà pel camí penarroj