Czas  3 godzin 45 minut

2,2
4,3

Obejrzane 471 razy, pobrane 35 razy

w pobliżu Corachar, Valencia (España)

Excurcio molt variada que passa per paratges que no ens deixarà indiferents, amb grans vistes o frondosos boscos apropant-nos a com vivien les persones en aquestes terres, també podrem veure els til·lers que es troben en racó del bosc.
La unica dificultal és el fort desnivell que haurem de vèncer, és de molt curta durada però la bellesa del bosc fa mes amè el camí

Excursión muy variada que pasa por parajes que no nos dejara indiferentes, con grandes vistas o frondosos bosques acercándonos a como vivían las persones en estas tierras, también podremos ver los tilos que se encuentran en un rincón del bosque.
la única dificultad es el fuerte desnivel que tendremos que vencer, es de muy corta duración pero la belleza del bosque hace mas ameno el camino,
Ruiny

Molì de Joaquin

Bassa

Díposit

Carrasca

Skrzyżowanie

Cruilla

deixem el sender i ens apropar-nos a veure els fantàstics til·lers per després tornar a emprendre el sender principal