Pobierz

kwietnia 2021
4 Opinie

Obejrzane 52 razy, pobrane 8 razy

w pobliżu Ogassa, Catalunya (España)

Pujada al Taga des del Coll de Jou. Se surt seguint el vallat de fil ferro per la seva dreta i després s'ha de seguir el camí que s'ha fet amb el passar de la gent i les marques grogues. Ho vam fer pel camí més fàcil. Es pot pujar més directe però és més costerut (que ja ho és prou). Sense dificultat, estava ple de famílies pujant. A dalt es pot veure des dels cims del Pirineu con el Puigmal, Bastiments o la punta del Carlit al Pedraforca i la serra de Montserrat per l'altre banda Vam baixar pel mateix camí. Per venir vam venir per la pista cimentada que ve de Bruguera i vam tornar cap a Ogassa i Sant Joan de les Abadesses per la mateixa pista. Molt recomanable i es pot fer amb qualsevol cotxe.

Coll de Jou

Szczyt

Taga cim est

Taga cim oest

4 Opinie

• Zdjęcie eliseta77

eliseta77 23 maj 2021

Hola Sergi68! Vas arribar a coll de jou des de ribes? Es per saber com esta aquesta pista per accedir en cotxe

• Sergi68 23 maj 2021

Sí, s'hi pot arribar bé amb qualsevol cotxe. Al menys quan hi vaig anar jo.