Moving time  4 godzin 25 minut

3,7
7,5

Obejrzane 202 razy, pobrane 7 razy

w pobliżu Rasquera, Catalunya (España)

Rasquera - la Talaia - Tossalet del Cante - Coll de Pins - Punta Terracuques - Coll de les Llacunes - Cosp de Múrria - Font de Múrria (PR C-80-1) - Coll de Montredons - Camí dels Frares - Rasquera

56- 💯 cim Coll de Pins 500m.

Avui el últim 💯 cim de Tarragona sud...
Podiem triar entre molts tracks de diferents km , desde 4 fins 15. Ja que anem, fem circular i veiem coses noves. Els tracks habituals, en arribar al coll de Llacunes ( mas de garrupo ) giren a la dreta per retornar al poble. Si seguim una mica més endavant, a la dreta, enllaçes amb Cardó i tot el que hi ha, que es bastant. Però el track que hem escollit, de Carlesdno, ens ha fet més gràcia perquè he llegit pas amb cadenes i m'he emocionat.
Si que hi ha cadenes, tres laterals i una de baixada, però és tan poc, que no compensa que després hi hagi tanta pista, uns 7/8 km , es fa mass llarg aquest tram final.
Això no vol dir que sigui un track dolent,a qui li agrade la pista, endavant ! Bàsicament la crònica completa es pot llegir al blog d'aquest caminaire : http://carlesdanon.blogspot.com/2016/02/coll-de-pins-lavantsala-de-cardo.html?m=1

Per la resta, espectacular tot, i un espontani de Teruel ens ha delitat en la sabiduria de les seves rutes.
parking

Salta cadena

Creuament

Stanowisko archeologiczne

Caseta de sisco de les galles

Przełęcz

Coll de montredon

Recte

Esquerra cami dels frares

Creuar barranc de la pedraleta