Współrzędne 2157

3,1
6,3

Obejrzane 43 razy, pobrane 2 razy

w pobliżu Sant Feliu de Pallerols, Catalunya (España)

Sortim de Sant Feliu de Pallerols i aprop del camp de futbol, on hi aparquem el cotxe.
Agafem la via verda o bici carril fins que trobem el trencall a l'esquerra (pal indicador) per remuntar fins la ctra. asfaltada ...la travessem i pugem per un caminet fins les runes del castell d'Hostoles.

Li donem la volta i seguim un caminet avall, deseguida trobem un pas equipat amb un cable, cap problema, ès de molt bon fer, seguim per camins, relleixats, enllossats,..... i ja som a les envistes de Sant Salvador.

Gaudim del lloc i de les panorámiques que si poden contemplar.
Desfem un tram de camí... i ja anem per llocs fressats, enboscats , i atapeits de boscúria, fins que ens duen a una antiga pista, ja perduda, paralel-la al Rec de Bosquerons...que ens fa arribar a la Masia del Relleixat.

Obrim la tanca de filat i travessem la Masia pel mig.....seguim la pista avall que ens mena en perpendicular a la pista principal.

Anem avall tot passant pels Botets i la seva magestuosa Alzina.. fins arrivar a Sant Feliu i al Punt de Sortida.

Dades complementàries de la Ruta:

.- Durada Total........................3h. 35m.
.- Temps en Moviment ......... 3h. 20

Drzewo

ALZINA

CAMÍ DRETA

EL RELLEIXAT (passar tanca)