Moving time  2 godzin 55 minut

3,0
6,1

Obejrzane 4 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Batoy, Valencia (España)

Hem aparcat a les casetes del Xop i tot seguit cap a les casetes del Salt, al passar per allí hem vist la casa de Gil Albert i després hem passat per davant de l'ex-fàbrica de paper, hem baixat al riu Barxell per on cau el Xorro de "el Salt" i quan hem pujat dalt ens hem acostat al mirador, on es gaudeix d'una vista preciosa de l'Olla d'Alcoi. Després hem seguit direcció al Racó de Sant Bonaventura i a uns cinc-cents metres hem doblat a la dreta amb direcció al 🏰 castell, hem soltat la senda a l'esquerra per a propar-nos al cim dels Canalons i vore el paisatge i després tornar-se'n a agafar el camí que havíem deixat. Hem aplegat al 🏰 i mirant el santuari de la font Roja hem esmorzat. Tot seguit per la pista i sempre a la dreta hem donat una volta fins les solanetes on la pista es fa senda i baixa al riu Polop i bordejant l'aigua del riu fins a la Cova on està la informació que ens diu: O als Canalons, O la carretera q està Bonsaires, nosaltres hem tornat per la carretera i a l'altura de Bonsaires a l'esquerra hem agafat la pista que ens ha baixat al Racó. Des d'allí per la pista fins la via verda i pel túnel al pont del Salt i després de passar el pont a l'esquerra hem agafat la senda que ens ha portat als cotxes. Hem disfrutat d'un matí i una excursió "wai".