Moving time  19 minut

0,3
0,7

Obejrzane 16 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Arahós, Catalunya (España)

L'itinerari comença junt a les bordes de Virós, situades al lloc on va estar-hi el poble del mateix nom. Tot i que anem a fer un passeig breu pel bosc de Virós, primer eixim en direcció contrària, cap al nord-oest, per a visitar l'ermita de sant Llíser, o de sant Lleïr.

Després de contemplar aquest temple, tornem a les bordes de Virós i agafem un camí ample que puja cap al dipòsit d'aigua de Virós. Hi arribem en un parell de minuts i continuem la ruta cap l'est, tot endinsant-nos en el bosc de Virós.

El camí és ample i còmode. A banda i banda tenim un bosc frondós vestit de tardor, per l'època en la qual nosaltres el visitàrem.

Al cap d'uns deu minuts d'haver passat pel dipòsit, a mà esquerra, arranca un corriolet difícil de seguir que travessa el bosc. L'entorn és senzillament magnífic. Cinc minuts més tard eixim a la pista que mena cap a les bordes de Buiro.

L'agafem cap a l'esquerra i, en menys de deu minuts, enllacem amb la de les bordes de Virós. De seguida, fem cap de nou a aquest indret i fiquem el punt i final al passeig.