Pobierz

Recorded

maja 2022

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Send to your GPS Send to your GPS
1 505 m
1 283 m

Obejrzane 15 razy, pobrane 1 razy

w pobliżu Saçcılar, Bolu (Türkiye)

BOLU'dan BEYPAZARI'na,

Covid pandemisinin yansımalarını üzerimden attım sayılır.
Ramazan bayramının ruhuma huzur veren etkisi de cesaretimi artırdı.
Çok özlediğim doğaya çıkıyor ve yürüyüşlerime başlıyorum.
Başlangıç noktası Bolu ilimizin Sultanköy'ü. 6 günlük kamplı yürüyüş yapacağım.

05.05.2022
1. Gün / Bolu Sultanköy - Sultanköy Yaylası / 12 km
Plana göre önce birkaç km asfaltta yürünecek sonra bazan orman yollarına ve bazan da orman içi geçişler yapılarak 850 m kotundan 1550 m kotuna çıkılacaktı.
Fakat kamp yüküyle sis ve yağmur altında bunu başaramayacağımı anladım. Bu sebeble asfalttan ayrılmadım. 10 km asfalt ve son 2 km toprak yolda ilerleyerek Sultanköy Yaylasına ulaştım.
Bir orman denizinde yüzüyordum sanki.
Sultanköy Yaylası hala çok soğuk, kimsecikler yok. Çadırıma yerleştim. Sabahleyin yeni bir macera beni bekliyor.

06.05.2022
2.gün / Sultanköy Yayla - Sebenardı Yayla - Büyükberk Yayla - Kuzgölcük Yayla - Seben Göleti / 25 km
Toplam yol...37 km
Gece çok soğuk geçti. Uygun kamp eşyalarım beni üşütmedi.
10 km 'si sis içinde, 10 km 'si yağış altında toprak orman yollarında ve son 5 km 'si asfaltta yürüdüm. 2 gündür güneş görmedim. Sıcaklık max.5 C.
En çok sıkıntı çektiğim husus çantamdaki içme suyunun soğukluğu oldu. İstediğim suyu içemediğim için gün boyu yeterli su alamadım.
Sis içinde yürürken maalesef ayağım burkuldu. Soğuk sprey uyguladım ve ince bandaj ile sardım. Bugün 25 km 'yi zor tamamladım.
Artık devam edemeyeceğim. Oğluma konum attım, bekliyorum. Sıcak evime dönüyorum.

Doğada Kalalım, Sağlıklı Olalım.