Moving time  2 godzin 48 minut

3,8
7,6

Obejrzane 156 razy, pobrane 9 razy

w pobliżu Lleida, Catalunya (España)

Continua l’increment en la incidència de casos covid, i es prorroguen les restriccions vigents dues setmanes més, confinament municipal i tancament parcial del comerç fins al 8 de febrer. Per tant anem a fer una caminada per l’horta de Lleida.
Sortim direcció Ciutat Jardí, creuem agrònoms i anem a buscar la banqueta de la Sèquia Segona del canal de Pinyana, el tram que passa per la partida Boixadors. Al arribar al ramal dret del camí de Boixadors ens desviem a la dreta, on hi ha el rètol informatiu dels germans Qui per anar a buscar la banqueta de la Sèquia Major, aquí ja hi ha més moviment de gent. Seguim per la banqueta fins la farinera de Gualda, on anem cap al camí Travessera de Marimunt, passem per davant el club natació Lleida cap al Secà de Sant Pere. Anem cap als jardins de Francesc Solana, on convergeixen els barris del Secà de Sant Pere i Balàfia i on hi ha la Casa Queralt, un edifici modernista de primers dels segle passat, situada dalt del turó, la façana te una gran balconada amb unes magnífiques vistes de la Seu Vella i la ciutat de Lleida. Durant un temps va funcionar com escola, després es va rehabilitar i va ser la seu de les Escoles Taller, i actualment hi ha equipaments comunitaris, avui estaven jugant a la petanca i fer brasa per esmorzar.
Tornem cap a casa per l’Avinguda Pinyana, veiem que estan fent el passadís pont del nou hospital per comunicar-lo amb l'Arnau. Passem pels jardins de la Comunitats general de regants del Canal de Pinyana on hi ha la Sínia i cap a Fleming i a casa